Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilemma: videograaf of niet?

  16-9-2014 13:11:37

Hallo!

Dit is dus een vraag waar ik al een tijdje mee zit. Ik kan maar niet beslissen of we onze dag zouden laten filmen of niet. Een groot argument is natuurlijk het budget. We hebben al een goede - maar vrij prijzige - fotograaf en dat vindt mijn vriend al genoeg. We hebben uiteraard geen oneindig budget ter beschikking, maar ik ben zo bang dat ik het me achteraf zou beklagen als we geen video hebben. Al moet ik dan ook weer toegeven dat filmpjes van vakanties ook gewoon in de kast verdwijnen om daar dan stof te verzamelen...

Zijn hier mensen die wel of niet voor een videograaf kozen en daar nu spijt van hebben? Ik weet het echt niet meer...


Sophie
29-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2164


Kim
4-10-2014
 Meld misbruik16-9-2014 16:10:55

Wij hebben ook getwijfeld, uiteindelijk heb ik zelf een camera geleend, extra batterij gekocht, goeie SD card erin en laat ik iemand van de suite de hele tijd filmen. x



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik16-9-2014 17:59:42

Ik zou iemand van de familie laten willen. Mijn vriend kan gelukkig heel mooie clips maken fotokes film muziek past hij er wel aan weet niet of wij dit gaan doen...



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik17-9-2014 12:53:56

Wij hadden het niet en eigenlijk heb ik er spijt van, vooral omdat wij een hele geslaagde buitenceremonie hadden die ik graag zelf nog wel eens had herbeleefd...

Dus als je twijfelt, zou ik het toch maar doen x




Kim
27-6-2015
 Meld misbruik17-9-2014 20:14:48

Wij laten onze beste vrienden + iemand van de suite filmen met eigen camera :-)



CAMERAWORKS

 Meld misbruik17-9-2014 21:18:35




wouter

 Meld misbruik19-9-2014 11:46:46

dit weekend de mijn eerste videoreportage van deze zomer afgewerkt.
hier te bekijken
https://www.facebook.com/WouterColenRetrofotograaf

In elk geval al 2 mensen die er geen spijt van hadden :-)



Céline
9-5-2015
 Meld misbruik21-9-2014 18:03:41

Wij hebben exacte hetzelfde dilemma! Het probleem is dat mijn vriend dit zelf gedaan heeft voor familie en bijgevolg zeer kritisch/perfectionistisch is. We zijn er zelf dus nog niet aan uit...
Door familie/vrienden laten filmen vind ik beetje gevaarlijk als ze dit niet gewoon zijn... Daarnaast zijn zij dan ook bezig met te filmen ipv onze trouw mee te maken zonder dat ze zich zorgen moeten maken over de juiste pose..;



Jarne

 Meld misbruik26-9-2014 21:21:31

Velen willen veel geld betalen voor een fotograaf, maar een videograaf moet zo goedkoop mogelijk zijn...
Iedere professionele videograaf die adverteert op dit forum is goed in zijn vak. Het is niet gewoon wat beelden na elkaar plakken (zoals een vakantiefilmpje)..

Kijk gerust eens rond en informeer! Dat is altijd vrijblijvend. Vergelijk pakketten, prijzen, etc. Het goedkoopste is niet altijd het beste.. Zeker als het om herinneringen gaat. Ik weet, trouwen kost héél veel geld. Maar foto's en film is uiteindelijk het enige dat zal blijven meegaan naar later toe .. En de herinneringen uiteraard! Succes met de zoektocht én proficiat met jullie voorgenomen huwelijk!



Jarne

 Meld misbruik26-9-2014 21:25:17

Voor alle duidelijkheid: bovenstaand berichtje is volledig constructief bedoeld hé! Je leest gewoon genoeg verhalen van koppeltjes die teleurgesteld zijn omdat ze een veel te goedkope videograaf genomen hebben (zonder contract) en dan beginnen de problemen ... Een verwittigd man (of vrouw :-)) .....

Groeten,
Jarne



Sophie
29-8-2015
 Meld misbruik27-9-2014 22:28:32

Ik snap je wel hoor, ik neem dat helemaal niet verkeerd op! :-)
Foto's waren voor mij sowieso wel belangrijker omdat ik zelf - amateuristisch - met fotografie bezig ben. En mijn zorg is vooral dat ik niet zoveel geld aan een video wil geven om die dan nadien in de kast te laten liggen... Ik begrijp volledig dat er heel veel werk inkruipt en dat dit zijn prijs heeft. Alleen weet ik niet of dit iets is waar wij later nog veel naar zouden kijken. Aan de andere kant wil ik me nadien ook niet beklagen dat we er geen film van hebben. Vandaar mijn dilemma ;-)
Iedereen alvast bedankt voor jullie reactie!



David

 Meld misbruik24-11-2014 12:13:34

Beste Sophie,

Neem eens een kijkje op volgende websites:
http://mediaspot.be/trouwen/
of
http://www.dbpictures.be
Groeten,
David


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info