Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis opsplitsen

  12-9-2014 14:09:20
Hallo! Ik had al eens gehoord/gelezen dat je je huwelijksreis kon opsplitsen zodat de gasten bijvoorbeeld een overnachting in een hotel betalen, een uitgebreid dinner in een restaurant betalen, ... Kan iemand me zeggen waar je dat doet? Ik had dit via internet gezien, maar weet niet goed meer waar of hoe je dat zelf organiseert. Dank je wel. Grtjs.

Elke
20-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1387


Sanne
4-10-2014
 Meld misbruik12-9-2014 19:07:08

bv. best of travel doet dat ; www.bestoftravel.be



Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik13-9-2014 7:47:13

Wij doen dit ook, maar mijn verloofde is IT'er en programmeert het allemaal zelf. Tevens plak ik wel fictieve prijzen op alles, want anders zit er niets bij voor een laag budget.



Adriana
18-10-2014
 Meld misbruik13-9-2014 11:25:49

Ik heb een huwelijksreislijst via http://www.huwelijksreislijst.be/
Eenmalig 44,95 en dan kun je de lijst erop zetten. Mensen die iets uitkiezen krijgen een voucher om af te printen (met persoonlijk berichtje en ev foto) die ze er bij kunnen steken. Ze kunnen cash geven + voucher in envelop op de trouw, of vooraf met Ideal/overschrijving.

Ik heb daarna de link naar deze lijst op onze uitnodigingen gezet. Al heel veel leuke reacties gehad :)
Als je de onze wilt zien, wij gaan naar Thailand:
http://www.huwelijksreislijst.nl/DianaAndy en dan 18 oktober 2014

Er zijn nog meer websites, sommigen werken met percentages, let goed op dit loopt nogal uiteen hoeveel.



Anna
12-11-2016
 Meld misbruik13-9-2014 16:44:48

hey Karolien,

Ik ben ook van plan om alles zelf te doen, maar moet nog concreet zien hoe ik dat ga doen... Zou je het zien zitten je website door te sturen? Zodat ik eventueel wat inspiratie kan opdoen?



Elke
20-6-2016
 Meld misbruik29-9-2014 9:57:49

Dank je wel allemaal voor de reacties!

Adriana, ik ben eens gaan kijken naar jullie site. ziet er leuk uit!

Hopelijk wordt er nog wat gekocht, maar dat zal wel ;-)

Mag ik even vragen of je uit België of Nederland bent?

Want het is een nederlandse site, dus weet niet of het ook voor België werkt..

Groetjes!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums