Nu Online
Momenteel zijn er 254 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Al bijna 3 weken geleden.

  12-9-2014 11:38:09
Morgen is het alweer 3 weken geleden, maar het is nog steeds een zalig gevoel om getrouwd te zijn. Ondanks alle vreselijke weersvoorspellingen, was er een stralende zon en viel de enige regenbui van de dag tijdens onze lunch.

De dag begon voor ons al om 6u15 allebei nog even onder de douche en tegen 6u45 was de kapster er al. Om 7.30u waren we klaar en hebben we met onze jongens ontbeten. Daarna de jongens klaarmaken en de bloemen oppikken.

Om 9u arriveerden de fotografen en Anja voor mijn make-up waarvoor dikke merci! Even later kwam mijn man aan met de bloemen en onze vriendin die van Barcelona overgevlogen was voor de trouw. Tegen half 10 was de suite voltallig en kon ik me samen met mijn mama gaan klaarmaken. Snel nog wat foto’s in de tuin en naar het stadhuis. Om 10.30 hebben we ons ja-woord gegeven in Mechelen. Het huwelijk werd voltrokken door een goede kennis van mijn schoonouders, waardoor er heel wat persoonlijke dingen werden verteld . Dat maakte het wel leuk en warmer.

Na het stadhuis foto’s gaan maken met de suite in de stad. En lekker gaan eten in de Botanique; Bill dikke merci voor de perfecte service! Rond 14.30 zijn we vertrokken voor onze foto’s. We hebben foto’s gemaakt in de kruidtuin, brouwerij het Anker, en in de stad.

Tegen 17u richting onze zaal, hier moesten de laatste details nog in orde gebracht worden. Duizenden merci’s aan onze ouders, zus/broer en schoonbroer/zus, getuigen en hun partners. Zonder hen was het nooit gelukt. Om 18u kwamen de gasten toe, voor de ceremonie die rond 18.30 startte.
Het was een heel leuke, originele en interactieve ceremonie. Mijn collega’s hebben er echt werk van gemaakt, want buiten de teksten en onze gelofte voor mekaar, was het voor ons een echte verrassing. Het was geweldig, echt genieten en we hebben enkel maar complimenten gekregen over de warmte en originaliteit die erin zat. Hierna volgde de receptie (met een hilarische act door mijn collega’s) en het eten.

Om 22u zijn we gestart met onze openingsdans; Everything van Michael Bubblé (dit is vrij vroeg maar we wilden dat onze jongens nog een stukje van het feest konden meemaken). Onze DJ heeft er een feestje van gemaakt, de dansvloer heeft het hele feest volgestaan.


Lies

Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1580


Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik12-9-2014 20:59:54

Super dikke proficiat :-) fotokes?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info