Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 40 dagen te gaan!!!

  8-9-2014 22:23:49
Hey (toekomstige) bruiden.

Zijn er hier nog oktoberbruidjes?

Hoe lukken de voorbereidingen bij jullie?

Met nog maar 40 dagen op de teller begint het nu toch serieus af te korten..
Ben daarstraks even langs de kerk gepasseerd en heb precies nog niet helemaal het besef dat we over 40 dagen voor het altaar gaan staan..

Het lijkt nog ver weg maar nu begin ik toch wel een klein beetje stress te voelen, omdat er nog wel belangrijke dingen geregeld moeten worden..

Zijn er bij jullie al veel bevestigingen gekomen voor receptie/avondfeest/dansfeest?
Bij ons moeten er toch nog veel bevestigen voor 18 september, vooral voor de receptie.
Eerlijk gezegd vind ik het toch wel teleurstellend dat mensen op het laatste nog zoveel bevestigen of afzeggen..

Herkennen jullie dit?

Daarna begint de grote puzzel en de afwerking van de details..


Nog veel voorbereidingsplezier!

Stephanie


stephanie
18-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 925


leen
27-9-2014
 Meld misbruik9-9-2014 6:28:14

Hoi Stephanie,

Bij ons nog 17 dagen op de teller, mensen moesten voor 1 september bevestigen en van verschillende nog steeds geen reactie gekregen, ik begrijp niet hoe sommige mensen zo onbeschoft kunnen zijn maar ja...
Hou uw teller maar goed in de gaten want de daagjes zullen er gaan afvliegen hihih...
Veel succes nog!

Groetjes
Leen



christel
4-10-2014
 Meld misbruik9-9-2014 6:45:00

hela wij trouwen 04 oktober 2014 :) nog 24 dagen het gaat idd wel rap vindt ik zelf.
Hier konden ze tot 7 september iets laten weten, maar geloof me gisteren belden er nog.... en er zouden er nog moeten bellen maar dan zeg ik gewoon sorry niet optijd! de mensen lezen percies gewoon o we mogen komen en ze gaan van onderstelling dat jij dit wel weet. Je niet te druk in maken heb ik ook even gedaan maar dat brengt niks op! integendeel nu zit ik met uitslag in mijn gezicht van de stres hoop dat dit rap wegtrekt..

wat moeten jullie nog zoals doen?

Groetjes Christel



Julie
27-9-2014
 Meld misbruik9-9-2014 8:53:50

Hoi,

Wij trouwen over 19 dagen! En bij ons moesten ze bevestigen voor 5 september. Wij moeten zelfs deze week nog bevestiging krijgen van 4 mensen. We hadden hier wel rekening mee gehouden want we hebben eigenlijk nog een week extra voor dat we de juiste aantallen moeten doorgeven aan de feestzaal. Daarom geen stress hier.

We bellen de mensen zelf op en inderdaad, er gaan er veel vanuit dat wij wel weten dat ze zullen komen. Soms lichtjes gefrustreerd hierdoor maar mijn verloofde is zo kalm in alles dat hij me telkens tot rust brengt :)

Komt allemaal goed! :)

Groetjes



lien
18-10-2014
 Meld misbruik9-9-2014 15:14:02

Wij trouwen ook op 18 oktober. Bij ons hebben ze tijd tot 15 september maar er zullen er veel zijn die 'niet in orde' zijn. Maar ik panikeer daar (nog) niet over, we zullen dat wel oplossen volgende week. Deze week nog heel wat andere zaken te regelen...



Kris
8-10-2016
 Meld misbruik9-9-2014 20:52:42

Inderdaad echt aftellen nu! Denk niet dat mensen het bewust doen, ze zijn er gewoon niet zo mee bezig als wij :) Vorige zaterdag de jurk opgehaald, die was perfect dus dat is al een zorg minder. Nu nog een paar belangrijke zaken regelen (misboekjes drukken, ringen ophalen, afspraken met fotograaf, zaal en dj ...) en dan genieten maar! En hopen dat het zo'n mooi weer blijft natuurlijk!



Adriana
18-10-2014
 Meld misbruik13-9-2014 11:32:08

Wij trouwen 18 oktober, wij hebben op de kaart gezet reacties voor 1 oktober.
Ongeveer de helft heeft gereageerd, vooral familie weinig maar eerder omdat ze zowiezo wel komen...
Ik hoop echt op een warme herfst of extra lange Indian summer :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...