Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze trouwdag 5 september 2014

  6-9-2014 21:57:49
Amai bruidjes en bruidegommen, ik wens jullie heel veel geluk, plezier en geen stress op jullie trouwdag net zoals wij hebben gehad! Gisteren, 5september 2014 was het zover! Ik heb mezelf klaar gemaakt bij mijn ouders en mijn bruidegom bij zijn ouders. We wisten niet van elkander hoe we eruit zouden zien dus hij kwam traditioneel mij ophalen, het bruidsboeket afgeven en zo zagen we elkander voor de eerste keer in trouwkledij. Wauw zooooo mooi! Hij had een kostuum van cossmo, modern maar toch met een vleugje vintage. Ik had een kleed van Justin Alexander, ook een aanrader! De fotograaf was een rustige man waar je niet van merkt dat hij er niet is en de dag fotografeerd hoe de dag echt is. Niet geposeerd en dat vonden wij belangrijk.

Met een oldtimerbus en de dichtste familie naar het gemeentehuis en de kerk geweest. Persoonlijke mis gehouden met eigen beloftes, dan vloeien er toch traantjes hier en daar. Mijn broer (hij was ook mijn getuige) heeft het welkomstwoord voorgelezen, ik ben zoooooo fier op mijn kleine broertje. Dat was echt lief van hem want niemand anders durfde en hij zei direct ja. Oh ja, mijn man en ik moesten het weer voorhebben: door de warmte kregen we de ringen niet aan. Dus het was een getrek en gesleur. Maar wel hilarisch!

Foto's gaan trekken in Medussa te Heist op den Berg, een terrein/hal vol met antiek. Enorme mooie en plezante locatie!

Om 19u begon ons feest te Hof van Beatrijs in Lier. We zagen er enorm naar uit om lekker te eten, te drinken, iedereen te zien en te dansen! Veel complimentjes gekregen. We hebben buffet genomen. Zeer lekker! Enkele vrienden hadden vanalles voorbereid: zelf een mis gehouden maar dan met veel humor erin. Mijn eigen vader deed mee en natuurlijk wat denk je, sleurde hij mij er serieus door en vertelde anekdotes over mij. We moesten een liedje zingen met een heel koor achter ons van vrienden, familie.. Mijn tante en nonkel sleurde dan weer de Kim, mijn man, erdoor. Echt leuk uitgevonden. Onze openingsdans was gewoon een slow met draaiingen..., een ingestudeerde dans gaf alleen maar stress. We hadden bedankjes, een prikbord als gastenboek. Amai het was echt geweldig. Nog veel gedanst en uiteindelijk om half 5 thuis gekomen.

Ik geef iedereen 1 tip: bereidt alles goed op voorhand voor, trek u van die dag niets aan als er iets niet loopt zoals je in gedachte had. Geniet er gewoon van. Wij hebben dat gedaan en hadden nul komma nul zenuwen. We waren super gelukkig en het was echt waar de mooiste, plezantste, meest fantastische dag van mijn leven vol met liefde! Veel succes iedereen.

Nu op naar het volgende: onze huwelijksreis naar Zuid afrika waar we morgen naartoe vertrekken

Eveline
5-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1449


Nel
13-9-2014
 Meld misbruik7-9-2014 17:22:12

Proficiat en geniet van jullie huwelijksreis!



nadine
13-9-2014
 Meld misbruik7-9-2014 17:46:31

heel veel geluk en blijf genieten !!!



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik8-9-2014 9:37:52

een heel grote proficiat en geniet met volle teugen van deze witte weken!!!!



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik8-9-2014 21:38:35

Proficiat geniet van jullie reis



Eveline
5-9-2014
 Meld misbruik5-11-2014 2:30:16

Bedankt allemaal! We hebben genoten van onze reis en ons huwelijk is nog altijd toppie ;) En voor diegene waar de grote dag nog van moet komen: toi toi toi en geniet ervan!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info