Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fototoestel op tafels?

  3-9-2014 22:34:32
Hallo iedereen,

Wij zouden graag digitale fototoestelletjes bestellen om op onze tafels en bij onze fotomuur te zetten.
Heeft iemand hier ervaring mee (of met wegwerpcameraatjes)? Ik verkies wel de digitale want dit komt veel goedkoper uit...
Wordt er veel gebruik gemaakt van zo'n toestelletjes op tafel denken jullie?

Groetjes
Leen

leen
27-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1948


fagard
14-8-2014
 Meld misbruik3-9-2014 22:58:28

Hallo!!


wij hadden de weddingparty app aangemaakt en de gegevens aan iedereen gegeven. De mensen konden dan met hun smartphones fotos maken en posten op de app en achteraf heb je ze allemaal gr




Jolien
5-9-2015
 Meld misbruik4-9-2014 6:31:53

Fagard,

Hoe heb je die app gemaakt? Klinkt wel leuk.


Wij hebben al trouws meegemaakt met wegwerptoestellekes. Dat wordt veel gebruikt maar de kwaliteit van de foto's is niet altijd goed. We kennen ook een koppel die achteraf met rode wangen hun foto's ging afhalen. Dronken nonkels hadden de toestelletjes meegenomen naar de toiletten. Maar dat is uiteraard afhankelijkvan uw gasten en hoe goed ze tegen drank kunnen.

Groetjes,

Jolien



evi

 Meld misbruik4-9-2014 7:18:59

Wij trouwen nu zaterdag (6/9) en hebben ook wegwerpcamera's besteld voor op de tafels. Wel niet de digitale versie, maar ook wel kwalitatief materiaal van bij de fotograaf.
Ik laat je het resultaat weten :-)

Groetjes



Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik4-9-2014 11:04:49

Ik voorzie per koppel een lege dvd die ze mee naar huis lunnen nemen en achteraf moeten ze die ons terug bezorgen.



Steffi
5-9-2015
 Meld misbruik4-9-2014 12:12:27

He Fagard,

Ik ben ook hèèl benieuwd naar die app! Eventjes gezocht in de app store en niets tegengekomen... Wat is de correcte naam? :)



Elke
13-8-2016
 Meld misbruik4-9-2014 12:24:00

Ipv een app zou je mss ook een instagram kunnen aanmaken zodat iedereen je in een foto kan taggen? Zo zie je ze ook allemaal onmiddellijk. Alleen hopen dat er voldoende smartphones aanwezig zijn, maar dat denk ik toch wel :)




sarah
25-7-2015
 Meld misbruik4-9-2014 13:30:41

Ik denk dat het deze app is, niet?

https://www.weddingpartyapp.com/



Trouwfuif.com

 Meld misbruik4-9-2014 19:39:51

Deze app is heel goed:

Strudel:

http://getstrudel.com/wedding?tid=31774e47012e2b647451c...

De foto's zijn in heel hoge kwaliteit, je kunt de foto's direct projecteren op een scherm of TV, en héél gemakkelijk te gebruiken: gewoon foto's trekken met je eigen smartphone, en deze komen direct in de map van het trouwfeest terecht.
Je geeft gewoon in tot welk uur je op het feest blijft, en dan komen de foto's in de map van het trouwfeest. Daarna stuurt de app geen foto's meer door.

Het koppel moet achteraf dus niet aan iedereen alle foto's vragen, want deze zitten reeds in de de map: gewoon op DVD branden.

Véél goedkoper dan wergwerpcamera's.

Je betaalt 1 keer, maar je kunt het levenslang onbeperkt gebruiken, dus ook voor andere feesten.


Groeten,
Thierry Heldenbergh
www.trouwfuif.com



isabelle
27-9-2014
 Meld misbruik5-9-2014 11:41:31

Hey Leen,
Wij hebben van iemand hier op het forum 10 digitale fototoestelletjes overgekocht...
Maar ik zie dat jij op dezelfde dag als ons trouwt, dus die van ons kan je helaas niet meer overnemen voor een prijsje :-s



leen
27-9-2014
 Meld misbruik5-9-2014 18:58:28

Hoi Isabelle,

Ai das jammer! Ik had ook al een mailtje gestuurd naar fotocameraadjes.be maar ze zijn daar helaas ook al verhuurd... Zal dus zonder worden vrees ik...
Wegwerpcameraatjes zie ik echt niet zitten!

Nog 21 dagen, komt dichtbij he!

Groetjes
Leen



Bieke
12-12-2014
 Meld misbruik13-9-2014 21:14:55

Hey Isabelle,

Ik zie het eventueel wel zitten om die toestellen over te kopen!
Hoeveel vraag je ervoor?

Grietjes Bieke



isabelle
27-9-2014
 Meld misbruik18-9-2014 10:14:37

Dag Bieke,

Wij hebben er 10 en vragen 30 euro per stuk, incl. geheugenkaartjes (en de overschot van onze batterijen).

Wat denk je? Stuur je me een mailtje om verder af te spreken? isabelle.neyskens@gmail.com

Groetjes, isabelle


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...