Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 25 dagen!!! Wie trouwt er nog op 27 september 2014?

  2-9-2014 20:56:11
Hoi lieve bruiden!

Nog 25 dagen en het is mijn grote dag! Tot hier toe niet al te veel zenuwen, al kan ik 's avonds in mijn bed nog lang liggen piekeren en schema's maken! :)

Wie trouwt er nog op 27 september? Staan jullie er ook goed voor? Moet er nog veel gebeuren bij jullie?

Ik heb al enorm veel gehad aan dit forum, merci allemaal! :)

Groetjes

Julie
27-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1224


Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik2-9-2014 21:48:31

Ik! Ik ben zeer goed op schema. Misboekjes nog naar de drukker doen en draaiboek maken. Tafelindeling is voor de laatste week. Hoe we de tafels indelen is wel klaar.
Al de rest is klaar.
Eerst examen doen vrijdag!

Groetjes



leen
27-9-2014
 Meld misbruik2-9-2014 22:58:48

Ikke!



Sara
13-9-2014
 Meld misbruik4-9-2014 21:11:00

Ik trouw 27/09. En ik moet nog veel doen. :-) Onze ringen zijn nog niet klaar, zitten zonder vervoer, kostuum is nog niet binnen, ben vergeten menukaarten te laten drukken dus komt er ook nog bij. :-)
Maar ik hou dan ook niet van de typische tot in de kleinste details geregelde trouws waar ook sowieso wel iets misloopt dus ik vind het perfect zo. Ik weet dat het tegen dan in orde komt dus geen stress. :-) Ik heb alleen schrik dat ik iets vergeten ben want ik heb tot nu toe nog geen organiseer-stress ervaren. :-/


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...