Nu Online
Momenteel zijn er 265 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst op menu

  28-8-2014 13:03:07

heeft er iemand een leuk idee voor een tekstje of gedichtje om mee op de menu kaartjes te zetten?

iets waarmee we de mensen smakelijk eten wensen. vindt niet direct iets en ben niet zo goed in dat zelf te schrijven.




shana
17-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1210


Evelien
30-8-2014
 Meld misbruik28-8-2014 13:30:40

Geniet van het eten en deze prachtige avond. Smakelijk!



PETRA
4-10-2014
 Meld misbruik28-8-2014 15:38:12

Ik volg even mee. Ben zelf ook nog op zoek naar een tekst die ik op ons dansfeest wil schrijven. Het is bij ons de bedoeling dat mensen ook zelf naar de toog mogen gaan om te bestellen, daarom wilde ik schrijven :
Heb je dorst of sta je droo, bestellen mag je aan de toog?
Maar ik vind het niet helemaal geslaagd, dus als er nog suggesties zijn, graag.
:)



Isabelle
14-6-2014
 Meld misbruik28-8-2014 20:32:41

Wij hebben dat allebei niet gedaan, is dat nodig? Wij hebben dat mondeling gezegd :) en dan kan je eventueel gewoon een mooi tekstje over de liefde mee op je menu zetten :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...