Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoektocht naar een vestje/bolero

  28-8-2014 9:30:19
Hoi,

ik ben op zoek naar een vestje of bolero om aan te doen als we buiten zijn ofzo. Ik hoop nog altijd op stralend weer, maar in België kan je daar niet op rekenen.

Iemand een idee waar ik eens kan gaan kijken? Ik ben op zoek naar iets lichtgekleurd, niet te stijf, mag in kant zijn, maar hoeft niet per se. Maar het mag ook niet een gewoon kort truitje zijn.

Graag regio Gent - Kortrijk.

Marthe
20-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1282


Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik28-8-2014 11:38:00

Ik heb online al wel winkels gezien die trouwaccessoires verkopen. Gewoon eens googlen?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...