Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

  23-1-2007 20:45:06
Hoi allemaal,

Net als zovelen zijn ook wij op zoek naar originele bedankjes. Zelf vonden we het idee wel leuk om een kraslotje te geven. Mijn idee was om dit te verpakken in een schatkistje/ flesje met dopje van kurk en dit dan in een grotere schatkist uit te stallen. Dan konden we er iets bij verzinnen van wij hebben het geluk al gevonden, hopelijk vinden jullie dit nu ook. Heeft iemand nog leuke ideeën om dit thema verder uit te werken.
Zelf zijn we ook nog op zoek naar schatkistjes (liefst niet die van Ava). Alle suggesties meer dan welkom.

sofie
19-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 876


daisy
18-8-2007
 Meld misbruik23-1-2007 21:09:12

ik had dit ook gelezen en even over nagedacht om dit ook te nemen...maar ik vraag me dan af: wat als nu iemand zo'n win for live (of wat dan ook) wint?! wel leuk voor die persoon, maar hoe voel jij je dan? net hetzelfde als zo krasbiljetten geven als cadeau!! ik zou een dubbel gevoel hebben. klink misschien egoïstisch maar is wel zo!



Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik23-1-2007 21:57:55

Beste Sofie,

zelf zit ik ook al een tijdje met het idee van de kraslotjes in mijn hoofd. Daarnet in de wagen kreeg ik een idee voor een tekstje: "wij hebben geluk in de liefde maar niet in het spel. Hopelijk jullie vandaag wel. Bedankt voor jullie aanwezigheid!

Ik zou het kraslotje dan in een kleine enveloppe stoppen en ook een bedankingsfoto afgeven.

Goed idee of zou jij het anders aanpakken?

Groeten Dolores
04/05/07



Veerle
2-6-2007
 Meld misbruik24-1-2007 17:02:45

Hey Sofie,

Ik heb al gehoord dat sommigen een aspirientje meegeven als bedankje (tegen de kater). Een vriendin van mij die gaf dan weer van die kleine flesjes met amaretto met hun foto op het etiket.
Zelf zijn we ook op zoek naar iets origineels, maar het moet allemaal een beetje betaalbaar blijven natuurlijk...
Succes!



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik26-1-2007 12:07:12

Hey,

wij hebben begin september Win For Lifes gegeven, dus ik vermoed dat jullie dit van ons gelezen hadden. Omdat het op zich al een vrij duur bedankje is, hebben wij gewoon kartonnetjes gekocht bij Ava en daar aan de hoekjes vier sneetjes in gemaakt, zodat we het lotje erin konden schuiven. Op de achterkant van het kartonnetje, onder het lotje, hebben we dan het zinnetje geschreven en op de voorkant hebben we onze foto gekleefd.

Ook wij hadden zo'n gevoel van: "Wat ALS iemand het groot lot wint..." Tja, dat zou inderdaad een tweeledig gevoel geven, maar dat hadden we ervoor over.

Groetjes,
Lieve



katrijn
11-8-2007
 Meld misbruik27-1-2007 14:58:54

Wij houden de bedankjes heel simpel:
4 'merci - chocolaatjes' in een zakje en daar de tekst bij:
Merci voor het meefeesten,
merci voor het heffen van je glas,
merci voor de attentie,
merci dat jij er was!

Zelf zijn wij niet zo voor al die kaarsjes, zeepjes...
Chocolade lust bijna iedereen en hetgeen dat over is eet je gewoon zelf lekker op!
Het idee van de krasloten vind ik ook wel tof!

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...