Terug naar overzicht
hallo,wij gaan naar rhodos, naar dit hotel: http://www.theixiangrand.gr/Nl/index.php allé hopelijk dat we kunnen vertrekken, want ik weet sinds vrijdag dat we niet met ons tweetjes maar met ons drietjes trouwen, en ga tegen de reis, 6.5-7 maand ver zijn... dus was heel goed nieuws (waren a 6 maand aant proberen om zwanger te worden)veel succes bij je zoektocht
Hoi Jessika en MiekeOok wij gaan naar Rhodos en naar The Ixian Grand.Wij gaan wel een standaardkamer met zeezicht nemen. Zo'n grote kamer hebben we niet echt nodig omdat we allicht meer buiten zullen rondtoeren dan op onze kamer zullen zitten...Mieke alvast proficiat en laat aub eens weten hoe het geweest is in Rhodos en jullie hotel! Ik hoop ook dat alles goed verloopt met je zwangerschap!Veel succes met je keuze!GroetjesVeroniek20 07 2007
Ik heb ook een tijdje aan't rondzien geweest en volgens mij is de kans groot dat het richting Dominicaanse gaat. ALL-in, juniorsuite met oa jacuzzi op de kamer, 14 nachten, 2de helft van juli.Budget: rond 4000 euro!Groetjes,Chris23/06/07
hallo,enkele zeer aan te raden hotels (zijn wel niet allemaal all inclusives, maar de meeste geven wel mooie kortingen voor honeymooners!):Cyprus: Almyra (prachtig designhotel!, Anassa (SUPER hotel!!!!) deze hotels zijn te boeken bij Pegase (thomas cook) of bij Vip selection (jetair)Rhodos: Rodian Amathus Beach, Lindian Village (topper; charme, wel wat afgelegen (+/-60 km van Rhodos stad) als ge winkeltjes en terrasjes wilt doen. maar wel ideaal voor honeymooners.) Vip of PegaseKreta: Blue Palace resort & spa!!!! - de Grecotels (bij Jetair)of Italië (Sorrento), Sicilië, Costa del Sol,...in de boeken van Pegase & Vip staan echt schitterende hotels die ongetwijfeld zullen beantwoorden aan uw verlangens!hopelijk ben je hier het een en ander mee.groetjesnathalie
Ladies!Wij wilden ook gaan voor het Ixian Grand Hotel in Rhodos, ziet er inderdaad super uit!Maar toen ik dit ging boeken in het reisbureau, zei de dame van het reisbureau dat ze dit niet wilde boeken, omdat ze vorig jaar teveel klachten heeft gehad ivm dit hotel.Qua service en eten zou het een dikke nul zijn, het is echter wel prachtig gerenoveerd.Indien we die reis wilden boeken, raadde ze ons aan dit via een ander reisbureau te doen om niet weer hetzelfde als vorig jaar mee te maken.We hebben dit dus maar laten schieten en gaan dan toch maar voor de Caraïben en kiezen voor Jamaica (blijkbaar is dit altijd goed in juli, let's hope).Ik wou jullie toch even verwittigen!!Veel succes,Fieke 7/07/2007