Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huw.reis: zoek luxe all-in...

23-1-2007 19:47:15
Hey hey,

Ik heb al zo'n 14 dagen geleden jullie hulp al eens nodig gehad i.v.m. onze huwelijksreis maar ik ben er nog niet uit hoor. We zijn al tot de conclusie gekomen dat qua budget en klimaat Europa de beste keuze zal worden. Maar nu ben ik al bijna een week aan het rondkijken in allerlei boeken (ik kan bijna mijn eigen reisbureau openen ;:) ) en ik raak er maar niet uit! Wat zoeken we: een 5* hotel (luxe, VIP --> op onze honeymoon mag het ietsje meer zijn :-) ) , in all inclusive in Rhodos, Kreta, Corfu, Cyprus,... (niet in Turkijke of Tunesië).
Ik had al hier en daar iets gezien maar ik geraak er maar niet wijs uit! Is er iemand van julie die iets kan aanraden?

Dank je wel vor alle tips!

Jessika 27/07/07

Ps.: we gaan voor een strandvakantie

Jessika
27-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 368

mieke
7-7-2007
 Meld misbruik23-1-2007 20:45:35

hallo,

wij gaan naar rhodos, naar dit hotel: http://www.theixiangrand.gr/Nl/index.php

allé hopelijk dat we kunnen vertrekken, want ik weet sinds vrijdag dat we niet met ons tweetjes maar met ons drietjes trouwen, en ga tegen de reis, 6.5-7 maand ver zijn... dus was heel goed nieuws (waren a 6 maand aant proberen om zwanger te worden)

veel succes bij je zoektocht

Veroniek

Meld misbruik24-1-2007 9:58:11

Hoi Jessika en Mieke

Ook wij gaan naar Rhodos en naar The Ixian Grand.

Wij gaan wel een standaardkamer met zeezicht nemen. Zo'n grote kamer hebben we niet echt nodig omdat we allicht meer buiten zullen rondtoeren dan op onze kamer zullen zitten...

Mieke alvast proficiat en laat aub eens weten hoe het geweest is in Rhodos en jullie hotel! Ik hoop ook dat alles goed verloopt met je zwangerschap!

Veel succes met je keuze!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Chris
23-6-2007
 Meld misbruik24-1-2007 10:52:56

Ik heb ook een tijdje aan't rondzien geweest en volgens mij is de kans groot dat het richting Dominicaanse gaat. ALL-in, juniorsuite met oa jacuzzi op de kamer, 14 nachten, 2de helft van juli.
Budget: rond 4000 euro!

Groetjes,
Chris
23/06/07

nathalie

Meld misbruik24-1-2007 12:11:58

hallo,

enkele zeer aan te raden hotels (zijn wel niet allemaal all inclusives, maar de meeste geven wel mooie kortingen voor honeymooners!):

Cyprus: Almyra (prachtig designhotel!, Anassa (SUPER hotel!!!!) deze hotels zijn te boeken bij Pegase (thomas cook) of bij Vip selection (jetair)

Rhodos: Rodian Amathus Beach, Lindian Village (topper; charme, wel wat afgelegen (+/-60 km van Rhodos stad) als ge winkeltjes en terrasjes wilt doen. maar wel ideaal voor honeymooners.) Vip of Pegase

Kreta: Blue Palace resort & spa!!!! - de Grecotels (bij Jetair)

of Italië (Sorrento), Sicilië, Costa del Sol,...

in de boeken van Pegase & Vip staan echt schitterende hotels die ongetwijfeld zullen beantwoorden aan uw verlangens!

hopelijk ben je hier het een en ander mee.

groetjes
nathalie

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik24-1-2007 15:25:15

Ladies!

Wij wilden ook gaan voor het Ixian Grand Hotel in Rhodos, ziet er inderdaad super uit!

Maar toen ik dit ging boeken in het reisbureau, zei de dame van het reisbureau dat ze dit niet wilde boeken, omdat ze vorig jaar teveel klachten heeft gehad ivm dit hotel.

Qua service en eten zou het een dikke nul zijn, het is echter wel prachtig gerenoveerd.

Indien we die reis wilden boeken, raadde ze ons aan dit via een ander reisbureau te doen om niet weer hetzelfde als vorig jaar mee te maken.

We hebben dit dus maar laten schieten en gaan dan toch maar voor de Caraïben en kiezen voor Jamaica (blijkbaar is dit altijd goed in juli, let's hope).

Ik wou jullie toch even verwittigen!!

Veel succes,
Fieke
7/07/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...