Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuk & budgetvriendelijk vervoer

  27-8-2014 10:16:09
Hallo,
Voor onze trouwdag zijn we op zoek naar een leuk en budgetvriendelijk vervoersmiddel voor onze suite (+/- 12 personen). De locaties liggen allemaal heel erg dicht bij elkaar, maar mijn verloofde wil zo min mogelijk stress die dag en staat erop dat er iets van vervoer wordt geregeld. Een bus leek ons wel leuk, maar komt vrij duur uit.

Heeft er iemand ideetjes voor alternatieven? Of adresjes voor betaalbare ceremoniebussen. Het is vooral omwille van de afstand dat ik er niet al te veel geld aan wil uitgeven.

Enkel het bruidspaar in een wagen? Golf karretjes? ... Alle ideeën zijn welkom!

Anne-Sophie
25-4-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1783


Annelies
28-2-2015
 Meld misbruik27-8-2014 10:33:44

Ik weet niet of het veel goedkoper is en ik weet ook niet van welke regio jullie zijn, maar in plaats van een grote bus, hebben jullie al aan een VW busje gedacht?

http://www.vw-busje.be/over-ons/

Zelf gaan we gewoon met de wagen. Een wit lintje er aan en meer niet. Alles ligt bij ons max 1 km uit elkaar...



Dakota
17-5-2014
 Meld misbruik27-8-2014 11:51:32

Wij zijn zelf in een busje van mijn broer gegaan. Voor de rest van de familie hadden we taxibusjes voorzien om stress te voorkomen, maar een deel van de familie is toch gewoon met hun eigen auto gegaan.
Wij hadden oorspronkelijk een riksja voor onszelf opgefrist, maar omdat we geen garage hebben en die anders de nacht ervoor buiten op straat moest staan, hebben we dat niet geriskeerd. Maar die riksja hebben we wel nog staan, mocht die je interesseren.



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik27-8-2014 13:44:27

Ik weet niet wat voor kleed je gaat dragen, maar wij trouwen op twee dagen.

De eerste dag trouwen we voor de wet en de andere voor de kerk.
Op de dag van de wet draag ik een kort wit jurkje en op de dag van de kerk een trouwjurk.
Op de dag van de wet gaan wij van ons appartementje met een tandem naar het gemeentehuis. Deze versieren we dan met leuke bloemetjes.
Er zijn heel veel optie's die ik heel leuk vind:
- fiets, vespa, klein busje, ...



manuel

 Meld misbruik27-8-2014 14:42:15

Wij zijn zaterdag met de tandem naar het gemeentehuis geweest om te huwen! De familie en vrienden waren ook allemaal met de fiets. En de hele kleintjes zaten in een bakfiets. Het is natuurlijk wel een beetje een risico ivm het weer. Wij hadden immens veel geluk, de dag ervoor heeft het bakken geregend maar zaterdag was het echt een stralende dag, niet overdreven warm maar een zalig weertje om met z'n allen, samen met de fiets te cruisen via landwegen naar het gemeentehuis. De mensen langs de weg zijn superenthousiast en we kregen veel applaus :-) Daarna hadden we een tuinfeest, american style, een feest zoals in onze dromen, we hebben genoten van begin tot eind!



Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik27-8-2014 16:45:05

Ceremoniewagens zijn altijd duurder, maar je moet anders eens kijken naar Dockx of dergelijke autoverhuurbedrijven, die zijn een pak goedkoper!

Ik heb ook nog gedacht aan een bakfiets, maar mijn kleed zou ik dat niet durven :-)



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik27-8-2014 17:28:53

Hier bij ons in Aalst word er soms getrouwd in een pompier (oude wagen van de brandweer)
Weet niet wat het kost,maar denk dat dit nog schappelijk van prijs is



Anne-Sophie
25-4-2015
 Meld misbruik1-9-2014 8:36:47

Bedankt voor de reacties! Vespa's en fietsen vind ik zelf wel een leuk idee, maar de andere mensen in de suite niet meteen. We zoeken dus nog even verder.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...