Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tip: kledij bruidskindjes

  23-1-2007 19:39:27
Hallo iedereen,
Een tip om wat geld te sparen: in Beveren-Leie is er een winkel, 'Alfabri' (ik post nog het adres heb het nu niet bij de hand) waar je kinderkledij kan kopen van het merk Gymp van de collectie van het vorige jaar, dit voor minder dan de helft van de prijs...
Momenteel is het communie-collectie dus veel witte kleedjes voor de meisjes...
Er is wel meer kledij voor meisjes dan voor jongentjes maar het kan zeker interessant zijn om eens een kijkje te nemen als je in de buurt woont.
Wij zijn zaterdag geweest en hebben mee:
- voor het meisje: een wit jurkje, een wit t-shirtje en onderrokje voor onder het jurkje en een overgooiertje
- voor het jongentje: een witte broek, een t-shirt en een wit hemd
- plus voor de 2 andere kindjes in de suite: een broekje en een truitje voor de baby van mijn zus en een truitje voor de dochter van mijn andere zus (om boven haar wit kleed te dragen dat ze van haar communie zal hebben)
totale prijskaartje was 178 euro (voor deze kleren allemaal samen).

Gjes

Wendy D

Wendy

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1053


Veerle
18-7-2007
 Meld misbruik23-1-2007 20:12:56

Hey!

Vergeet je zeker niet om het adres door te geven, want dit klinkt heel interessant?!
Is die korting gewoon gedurende de soldenperiode?

Groetjes,
Veerle



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik24-1-2007 8:35:27

Waw, da's een goeie tip!

Bedankt.

We wachten nu vol ongeduld op het adres :-)

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Wendy

 Meld misbruik24-1-2007 12:22:35

En dan hier het adres:

Alfabri
Nijverheidsstraat 148
Beveren-Leie
Telefoonnr: 056/72.32.09

Open:
woe & vrij: van 14u tot 17u30
zat: van 10u tot 12u en van 14u tot 17u30

En ja, dit zijn kortingen tijdens heel het jaar. In de solden zijn er dan nog extra kortingen (maar toen we zaterdag gingen was er niet zo heel veel meer van solden...)

Veel succes!



isabelle
1-8-2010
 Meld misbruik11-1-2010 18:36:02

Dank je ik ben ook op zoek voor de bruidskinderen ga zeker eens langs gaan!!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...