Nu Online
Momenteel zijn er 15 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau ouders/getuigen?

  26-8-2014 14:52:24
Hoi allemaal,

Nu het allemaal wat dichter bijkomt begint er toch stilletjes aan een lichte vorm "gezonde stress" te komen.

Waar ik vandaag heel de dag loop over te denken: onze cadeau's voor de getuigen/ouders.
We waren eerst steeds van plan geweest om aan de fotograaf te vragen of hij na de receptie (dan stopt zijn taak sowieso) een foto van
Ons met onze ouders, en eentje van onze getuigen (man en vrouw) kan afdrukken en inkaderen, en deze dan naar de feestzaal te brengen zodat we die dan kunnen afgeven. Maar nu begin ik enorm te twijfelen. Maar om nu nog iets anders te zoeken ( we trouwen op 6/9) dus is toch al niet meer zo heel ver af, zal ook niet simpel zijn.

Wat gaven jullie?

Groetjes

evi

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1198


Lien
13-9-2014
 Meld misbruik26-8-2014 14:54:22

Wij geven ook een foto en gaan eens goed met hen eten :)



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik26-8-2014 16:36:54

Hier gewoon geen cadeau gegeven. Niemand verwachtte dat ook.

Onze fotografe (een vriendin van een tante) wou persé gratis komen trekken - ze wou absoluut niet betaald worden - en die heeft wel een weekendje cadeau gekregen.

En mijn moeder heeft massa's gedaan voor ons feest, die heeft een sauna-bon gekregen.

En aangezien mijn moeder onze fotoboek heeft gemaakt (met de foto's die die fotografe heeft doorgestuurd), heeft ze er ineens 3 gemaakt ... Ook één voor haarzelf en voor mijn schoonmoeder. Maar da's haar eigen initiatief.



Julie
27-9-2014
 Meld misbruik26-8-2014 18:38:10

Wij hebben voor onze ouders gepersonaliseerde champagneglazen besteld, die geven we dan samen af met een fles champagne. Dit gaat een grote verrassing zijn voor hen! :)



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik26-8-2014 20:28:39

Mijn vriendin haar fotograaf is savonds na de feestzaal gegaan met foto in de kader en in gegraveerd op kader naam en datum dacht ik...de ouders waren er super blij mee dus het kan he...



Kellie
6-12-2014
 Meld misbruik26-8-2014 20:59:37

Of gewoon een 'tegoedbon' hangen aan bijvoorbeeld een fles cava; zodat je de foto op een later moment kan afgeven? Dat heb ik hier al een paar keer gelezen op 't forum...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...