Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht rode kransen met led

  26-8-2014 12:21:58

Hoi,

Een tijdje geleden heb ik in de wibra , rode Hawaii kransen met led verlichting gekocht. De bedoeling was dat ik deze ging kapot knippen en de blaadjes gebruiken. Maar de kransen staan zo leuk rond de kandelaars dat we ze zo gaan houden. Maar nu heb ik er te weinig, heeft iemand van deze kransen of weet iemand waar ik ze kan kopen. Liefst ook met ledjes in, dit zou heel leuk zijn voor tijdens de openingsdans.


Groetjes


stephanie
20-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 908


Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik26-8-2014 19:51:45

Hey
Zou eens gaan kijken bij Ikea, onze witte ledjes komen van daar, en als ik me niet vergis kon je ze in heel wat kleuren kopen
Grtjes Sofie



stephanie
20-9-2014
 Meld misbruik27-8-2014 9:44:08

Hoi sophie,

dankje maar ik zoek geen ledjes, ik zoek een Hawaii krans met led in. :-)
Deze ligt rond de kandelaars, maar niemand weet dat dit met licht is, en
tijdens de openingsdans gaat de bediening de kransen opzetten.




Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik27-8-2014 17:43:24

Oeps, mss kan je deze vinden in een carnavals winkel.
Grtjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...