Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pochette én boutonnière?

  25-8-2014 16:48:29
Graag zou ik willen dat mijn toekomstige echtgenoot een boutonnière draagt op ons huwelijk, afgestemd op het trouwboeket. Maar we twijfelen of we er dan nog een pochette zouden bijnemen of niet... Iemand tips? Bedankt alvast.

Britt

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 993


Britt

 Meld misbruik25-8-2014 16:58:05

En met pochette bedoel ik das dat doekje in de mannenvest ("stoeferke"), geen klein handtasje of zo. :)



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik25-8-2014 17:06:50

Ik ben meer fan van alleen het 'stoeferke' :-) maar een boutonnière is ook niet mis...

Als je een boutonnière wil, zou ik het zonder stoeferke doen :-)



gerda

 Meld misbruik25-8-2014 21:28:54

Persoonlijk vind ik dat de twee tesamen er nogal snel over is. Maar dat is persoonlijke smaak. Als je't dan toch doet zou ik kiezen voor een eenvoudige boutonnière met link naar je eigen boeket.



Kathelijne
11-10-2014
 Meld misbruik26-8-2014 19:24:01

wij gaan het zonder pochette, maar met boutonniere doen :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info