Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help!!! Wie helpt duimen?

  25-8-2014 0:06:41

Onze kinderen trouwen volgende zaterdag. Maar...het weer wil maar niet meezitten.Op zich is daar nog wel een mouw aan te passen maar het zou wel bijzonder jammer zijn wanneer het buitenkomen uit de kerk overgoten wordt door een zoveelste plensbui. Wie o wie helpt duimen dat er toch een straaltje zon schijnt op zaterdag om 13h?



gerda

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1097


Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik25-8-2014 7:10:53

Wel ik hoop het voor jullie!
Deze zaterdag was er ook regen voorspeld maar hier........ Geen drup!
Vrijdag ziet er al goed uit! Ik duim voor jullie mee dat het zaterdag zo blijft
Spijtig genoeg is het weer niet op bestelling
Grtjes Sofie



wim
30-8-2014
 Meld misbruik25-8-2014 9:05:55

Wij Trouwen ook Zaterdag, en de voorspelling die ik heb is 0% neerslag, hoop dat het klopt.



gerda

 Meld misbruik25-8-2014 9:30:30

Hey Wim, ik zie alleen maar regenbuien die dag. Op welk weerbericht baseer jij je?



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik25-8-2014 9:57:18

Ik kijk altijd op kmi.be (meest betrouwbaar).

En daar voorspellen ze af en toe een plaatselijke bui. Dus dat kan nog heel goed meevallen!
Ik duim!



katleen
4-10-2014
 Meld misbruik25-8-2014 12:01:41

Hoi,

Ik ben in mei naar een trouw geweest, en het was de hele dag regenen. Het koppel heeft dit echter niet aan hun hart laten komen en het was nog steeds geweldig. ze hadden een grote witte paraplu en dit leverde zeer speciale en vooral mooie foto's op.
Ik wil maar zeggen dat het wel goed komt, regen zal hun mooie dag niet verpesten :)



krista
9-8-2013
 Meld misbruik25-8-2014 20:32:00

Hey Gerda,

ik duim in elk geval heel fel voor jullie mee.

Alvast een dikke proficiat als moeder van de bruid(egom).

Je hebt hier al geruime tijd heel veel info proberen te verzamelen voor jullie kind dat het jammer zou zijn als het letterlijk in het water zou vallen.

Want figuurlijk kan er volgens mij niks verkeerd gaan...

Geniet van jullie dag, want een super leuke dag vliegt nl veel te vlug voorbij...

Alvast een dikke proficiat voor jullie als ouders en voor het bruidskoppel ook een super dikke proficiat.

En geniet van jullie dag ;-).

X




Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik25-8-2014 21:30:46

Ik duim voor jullie. Ik kijk meestal via buienradar. Veel plezier zaterdag...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...