Nu Online
Momenteel zijn er 265 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag... 28 juni 2014

  22-8-2014 13:34:24
Beste bruidjes,

we zijn nu ondertussen bijna 2 maandjes getrouwd.
We hadden echt een prachtige dag.

Aangezien dit forum voor ons echt een bron van inspiratie en tips was, wil ik toch even kort onze ervaringen delen.

- Ceremonie:
Joke van Huis van de mens in Mechelen heeft gezorgd voor een prachtige persoonlijke ceremonie. Met veel traantjes als gevolg, zowel bij ons als bij de gasten. Na 7 sessies met ons heeft ze een duidelijk beeld kunnen geven van wie we zijn als koppel, en welke dingen we belangrijk vinden.

- Martinushoeve in Zandvliet:
Prachtige feestzaal, met mooie locatie buiten voor de ceremonie.
Het eten was echt heerlijk, decoratie was smaakvol. Service echt top! Elke ober is ons ook persoonlijk proficiat komen wensen. Heel wat positieve reacties gekregen van vrienden en familie.

- Eddy Kips en Karin van Huwelijkssuite.be
Aangezien we absoluut geen stress wouden op onze huwelijksdag hebben we gekozen om te werken met een ceremoniemeester. We waren hier heel erg blij mee. Eddy en Karin zijn beide op voorhand bij ons thuis geweest om alles te bespreken en door te nemen. Zij hebben ons doorverwezen naar een geweldige bloemist voor mijn trouwboeket, regelden alle contacten voor onze wagens met nostalgic-cars. Zorgden ervoor dat vrienden en familie wisten wat ze moesten doen. We hadden ook een butlersevice bij ons thuis 's ochtends zodat iedereen voorzien was van een hapje en een drankje. Alles werd tot in de puntjes geregeld.

- Annie De Brue
Voor haar en make-up was ik eerst bij een andere kapper geweest, daar ben ik met een zeer teleurgesteld gevoel vertrokken. Proefsessie was mijn kapsel niet afgewerkt, en voelde me er echt niet goed bij. Tijdens onze shoot voor onze verlovingsreportage kwam ik toen Annie tegen. Annie heeft echt geluisterd naar wat ik belangrijk vond, nam ruim haar tijd tijdens de proefsessie en de dag zelf. Ook mijn mama haar haar en make-up heeft Annie gedaan, en zij was ook supertevreden met het resultaat.

- Steven Goovaerts
Onze fotograaf van dienst was Steven. Ik hou zelf niet zo van poseren, sta vaak geforceerd op foto's. Maar Steven heeft ons echt op ons gemak weten stellen, met heel natuurlijke spontane foto's als resultaat. We hebben de foto's ook vrij snel ontvangen.

- Blue Moon team
Wij hebben op aanraden van onze zaal samengewerkt met Blue moon team. Dit was het enige waar we niet echt tevreden over waren. Hebben ook van meerdere gasten de opmerking gekregen dat de dj niet helemaal geslaagd was. We hebben de dj niet op voorhand ontmoet, hebben wel een lijst met liedjes moeten doorgeven op voorhand. De dj is ons de dag zelf niet komen begroeten, heeft aan een van onze gasten gevraagd hoe wat nu toch weer de naam van de bruidegom was.. Op bepaalde momenten stond de dansvloer vol bij een iets klassieker nummer, en daarna kwam er dan een liedje in een totaal ander genre waardoor iedereen terug ging zitten. Ook nadien hebben we de vraag van hen niet gekregen of we tevreden waren, enkel een factuur. Het was voor ons te onpersoonlijk.

- Ellis Grace Wilson:
Voor de muzikale opluistering van onze ceremonie hebben we gekozen voor Ellis. Zij zorgde voor zang en piano. We mochten zelf de nummers kiezen, en kregen op voorhand ook een demo doorgestuurd. Ze heeft echt prachtig gezongen, hierover waren ook heel wat gasten super enthousiast.


Veel succes ermee bruidjes.

Groetjes

Bianca
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2183


Debby

 Meld misbruik22-8-2014 15:02:01

In welke prijsklasse zit Ellis Grace Wilson?



Bianca
28-6-2014
 Meld misbruik22-8-2014 16:38:36

Hallo Debby,

wij betaalden iets minder dan 350 Euro Incl alle kosten zoals vervoer en apparatuur.

Maar stuur haar even een mailtje, je krijgt snel reactie. http://ellisgracewilson.com/?lang=nl

Groetjes



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik23-8-2014 15:30:02

Ben blij dat jullie een superdag hadden! En ook tevreden dat wij met een eigen dj samenwerken. Onze zaal werkt ook samen met het blue moon team maar had er al eerder negatieve commentaren over gelezen en daarom besloten om ze niet te nemen!



Bianca
28-6-2014
 Meld misbruik26-8-2014 16:26:38

Hoi Cindy, het was echt super! Ja inderdaad wel jammer. De dj is het enige dat ik niet zelf heb nagetrokken en dus ook niet zelf heb gekozen. Ach ja er zal altijd wel iets minder verlopen zeker.. Goed dat jullie dan een eigen keuze hebben gemaakt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info