Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

02-08-14

  21-8-2014 17:19:06
Hallo iedereen,
hier een kort verslag van onze huwelijksdag:

Ik ben (lekker traditioneel) bij mijn ouders blijven slapen.
Rond 8u. kwam de kapster, zij heeft ook mijn make-up gedaan.
Om 9.45u. was de fotografe er, zij heeft nog net een paar beelden kunnen maken toen de laatste hand werd gelegd aan mijn make-up.

Kort daarna arriveerde mijn man, met mijn bruidsboeket (met kleine oranje orchideetjes) en de corsages voor zichzelf, onze vaders en broers. Zijn ouders en broer kwamen toe en dan hebben we nog een paar groepsfoto's gemaakt in de tuin.

Om 11.30u. begon de plechtigheid in het stadhuis. Best een stresserend ritje, ook al was het maar 2 km. Daar aangekomen ging de meeste aandacht eigenlijk naar onze auto. Mijn man had een Aston Martin Vantage V8 gehuurd. Dat is al jaren mijn droomauto, maar ik denk dat hij er toch ook wel blij mee was dat die zo snel ging.

De plechtigheid was heel leuk, er was best veel volk. We hebben veel gelachen en achteraf hebben we als cadeautje van de stad een kunstwerk mee naar huis gekregen van een lokale kunstenaar, waarvan slechts 99 exemplaren zijn gemaakt. Het heet "Een huwelijk", en het hangt heel mooi in ons bureau.

Dan zijn we met onze ouders en broers (de broers waren ook onze getuigen) en de beste vriend van mijn man rustig iets gaan eten in een restaurant bij ons om de hoek.
De tuin daar is ook heel mooi, en we hebben daar ook veel foto's gemaakt. Die hebben we wel zelf moeten maken, want de fotografe ging 's middags naar huis om chocolaatjes te voorzien van een foto die ze 's ochtends genomen had, en die bracht ze dan mee naar de feestzaal om 's avonds uit te delen als bedankje aan de gasten.

Van daaruit zijn we nog even iets gaan drinken bij mijn ouders thuis, iedereen kon zich daar wat opfrissen, en om 17u. zijn we toegekomen aan de feestzaal. Daar kregen we van de eigenaar een boottochtje cadeau. Heel romantisch en prachtige omgeving! Toen wij een half uurtje later terugkwamen met de boot, waren de meeste gasten al gearriveerd.

Na een receptie van een uurtje zijn we aan tafel gegaan. We hadden gekozen voor een buffet. Alles was supervers en overheerlijk! Op de bruidstaart had ik een porseleinen figuurtje laten zetten waarbij de bruid de bruidegom in haar armen draagt - het tegenovergestelde van de traditionele versie dus, maar het past wel perfect bij ons.

Als openingsdans kozen we voor "Beautiful in White" van Westlife. Rond 02u. zijn er puntzakjes met frietjes uitgedeeld, en er is tot bijna 05u. gedanst, gelachen en gedronken. Het was een fantastische dag, met schitterend weer alhoewel er tot de dag ervoor niks dan regen en onweer was voorspeld.

Twee dagen later hebben we onze fotoshoot gehouden op het strand van Oostende, omdat we daar speciale herinneringen hebben. Supertoffe ervaring, al hebben de mensen van de droogkuis wel serieus gevloekt toen ze mijn kleed zagen Maar ach, het is niet dat ik het nog vaak ga aandoen en de vlekken die er niet uit gaan, zijn voor ons alleen maar mooie herinneringen! Zo meteen post ik nog enkele foto's.

Nathalie
2-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1503


Nathalie
2-8-2014


tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik21-8-2014 17:37:55

super mooie fotos



Britt

 Meld misbruik21-8-2014 19:22:30

Dat zag er mij een gezellige feestlocatie uit. Proficiat!



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik21-8-2014 19:55:44

Mooie foto's!
Dikke proficiat



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik21-8-2014 22:03:44

Proficiat mooie fotokes



Tina
11-10-2014
 Meld misbruik22-8-2014 15:21:56

dien auto wilk wel elke dag op mijnen hof !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info