Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pré weddingstress?

  21-8-2014 8:28:48
Hoi iedereen,
al een paar dagen dat ik me niet lekker in men vel voel... koud, darmen en maag overhoop? met nog 8 dagen op de teller vraag ik me af of ik ziek aan het worden ben of is het toch pre wedding stress. alles is geregeld en in orde en toch... ik heb constant het gevoel dat ik van alles vergeten ben...
hoop dat dit gevoel snel over is. iemand tips om me wat beter te voelen/ kalmeren?

grtjs

silvie
30-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1066


Debby
23-8-2014
 Meld misbruik21-8-2014 10:21:23

Hey,

Idem hier. Overmorgen is de grote dag, vandaag is m'n laatste dag op het werk en ik zit non stop de planning te bekijken, het weerbericht te checken, heen en weer te lopen.
Gisteren zijn we bij vrienden gaan eten, en samen iets gedronken, en dit heeft me wel geholpen. Gewoon relax zijn bij mensen die je graag hebt. En dat glaasje wijn erbij heeft ook wel geholpen. :)

Groetjes,



Lies

 Meld misbruik21-8-2014 12:59:15

Ah voila, hier ook stressmomenten. Net als Debby is het overmorgen de grote dag! Gelukkig ben ik al een week thuis, maar niet dat het veel rust gebracht heeft. Dinsdagavond zijn hier ook vrienden komen eten en gisteren hebben we een dagje vrij genomen om met de jongens even weg te gaan.

Probeer het wat los te laten en doe af en toe iets leuk, wat absoluut niks met de trouw te maken heeft. En probeer genoeg te slapen, want dat is hier het grote probleem.




silvie
30-8-2014
 Meld misbruik21-8-2014 16:01:46

ben al blij dat ik niet enige ben :D
Maar wordt er wel een beetje ambetant van hoor :)



gerda

 Meld misbruik21-8-2014 20:22:40

Hé Silvie! Mijn zoon en z'n vriendin trouwen op dezelfde dag als jullie. Ik maak me vooral zorgen over het weer dat maar niet wil beteren. Ik bekijk minstens 4 keer per dag de weersvoorspellingen voor 30 augustus. Ik brand iedere dag een kaarske en 'k zal het vanaf nu ook opdragen aan jullie sé. Ach ja, baat het niet dan schaadt het niet, je weet maar nooit. Verder beginnen m'n zoon en z'n vriendin toch ook wel nerveus te worden. Tot nu toe waren ze heel kalm maar de pre-weddingstress begint ook hier toe te slaan. Nog 9 nachtjes slapen en dan is't zover. Toch proberen te genieten van alle voorbereidingen zou'k zeggen en...fingers crossed voor het weer op jullie grote dag!!!!





silvie
30-8-2014
 Meld misbruik22-8-2014 5:49:14

Hey Gerda, Bedankt dat je voor ons nu ook een kaarsje gaat branden :)
Zolang het niet regent ben ik al blij. Net als jij kijken 4 a 5 keer per dag naar het weer maar in ons Belgenlandje weet je nooit... Jammer genoeg. Wens je zoon en schoondochter veel plezier op hun grote dag en hier zal het kaarsje voor hun ook branden :)
xxx



gerda

 Meld misbruik22-8-2014 8:11:24

Hoe laat trouwen jullie en waar? hier: 11h burgerlijk en 12h kerkelijk. Het feest is in Aarschot.



silvie
30-8-2014
 Meld misbruik25-8-2014 16:02:32

Wij trouwen in stekene voor de wet om 11u30 en voor de kerk om 14u00.
xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...