Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traiteur gezocht

  20-8-2014 9:02:11
Hallo iedereen,
Wij zoeken een goede traiteur regio Antwerpen. We hadden gedacht om een buffet of een BBQ te doen op onze trouwdag omdat we niet houden van vooropgestelde menu's (voor de viesneuzen :-)) Er zijn ook op onze dag kinderen aanwezig en daarom dachten wij ook iets op kinderniveau te doen. Suggesties zijn welkom!!!

Winnie
5-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 896


Lien
13-9-2014
 Meld misbruik20-8-2014 10:55:50

Zeker eens gaan horen bij Slagerij Thyssen in Hoboken! Dat is onze traiteur voor onze trouw en we kennen die mensen al langer en hun eten is echt verrukkelijk!
Zal je even een linkje sturen, hier staan alvast de mogelijkheden op :)

http://slagerijthyssen.be/FOLDER.php

Zeker eens gaan kijken :) en laat me maar iets weten. Als je nog vragen hebt mag je ze ook altijd stellen! En je mag hen zeker laten weten dat je bent doorgestuurd door Lien en Niels :)



Marc

 Meld misbruik20-8-2014 12:14:31

hoi Winnie,

kijk zeker ook eens op http://www.traiteurwauters.be
echt de moeite hoor,
mvg, Marc



carmen

 Meld misbruik20-8-2014 12:56:37

hello!
wij gaan waarschijnlijk werken samen met kok & kokkette. ( sinaai)
we houden ook niet van grote menu's aan tafel, daarom doen we ook een bbq.
veel succes met de zoektocht!



Thannée
6-9-2014
 Meld misbruik25-8-2014 16:18:35

Outdoor Cooking Service te Kessel is onze traiteur.
Zeer betaalbaar en hebben een fantastisch aanbod. Er zijn veel trouwers in de buurt die er beroep op doen. :) Heb zelf al naar feesten geweest van hen en het is lekker en af. :)

Veel plezier en succes,

Thannée


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...