Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verrassingsacts wanneer?

  18-8-2014 23:30:26

Wij plannen enkele verrassingsacts tijdens het huwelijk van onze zoon en z'n vriendin.Wanneer doen we deze best? Voor of na de openingsdans? Hoe deden/doen jullie dit zelf?



gerda

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1125


Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik19-8-2014 7:18:29

Bij ons was dit tussen het eten en dessert. Na openingsdans zou ik zekr niet doen! Dan is het de bedoeling dat het feest begint, als je het dan gaat doe lijkt het mij moeilijk alles weer op gang te krijgen. Ik zou dit op het feest wel even met dj bespreken.
groetjes
Tanja



astrid
4-7-2015
 Meld misbruik19-8-2014 13:00:30

ik zou het ook doen tussen hoofdgerecht en dessert. Dan kan alles even goed zakken en zit de sfeer er al waarschijnlijk goed in...



maartje
5-7-2014
 Meld misbruik19-8-2014 15:07:33

Let op, bij ons werd gevraagd dit te doen na het dessert, zoniet moesten we extra betalen (wachttijd obers). Best eens informeren bij de zaal!



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik19-8-2014 20:19:37

Eerst en vooral moet je dit afstemmen met de zaalverantwoordelijke. Meestal stellen ze voor dit te doen net na het hoofdgerecht (tijdens of na het afruimen).

Enkele roadie wijsheden:
- hou het kort, de aandacht van de genodigden vermindert na 10 minuten sterk
- doe het snel, als een beamer en scherm moet opgesteld worden, ingewikkelde attributen of grote verpakte bijzondere cadeaus moeten aangevoerd worden, let erop dat je het tijdig en vlot terug weg krijgt,
- doe het snel, de chef heeft misschien al een pronkstuk klaar dat staat te smelten, meestal doen ze dan het licht uit en brengen dat ook op dezelfde plek in het midden van de dansvloer
- hou het kort, je wil toch niet dat de openingsdans 40 minuten later begint en velen te moe zijn om te dansen door jullie te lange act?

Succes.



Jarne

 Meld misbruik20-8-2014 11:02:26

Meestal is dit na het dessert, omdat het personeel dan ook naar huis kan... ;-)
Dan is het vooral met de DJ afspreken qua openingsdans.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...