Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hondje?

  16-8-2014 13:42:37
Dag bruidjes en bruidegommetjes.
Met nog 33 dagen op de teller begint het dichterbij te komen.
Alles is bijna geregeld , nog de kleine dingetjes.
Ik heb enkel een probleem. wij hebben een hondje en weten niet echt hoe we dit gaan doen op de trouwdag?? nemen we haar mee of .. ons hondje is net ons kindje dus.. vind ik het wat moeilijk.. iedereen die kan zorgen voor haar is namelijk op het trouwfeest ..
groetjes

stephanie
19-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1273


Jacky

 Meld misbruik16-8-2014 14:11:30




Jacky

 Meld misbruik16-8-2014 14:18:36

Dag Stephanie,

Als dierenvriend en medewerker van een dierenasiel kan ik aanraden om het hondje niet mee te nemen, ten eerste moet je constant op het hondje letten en voor het hondje zal dat te stresserend zijn.
Het hondje kan best een dagje alleen zijn of je zoekt een goed hondenpensioen, er bestaan ook uitlaatdiensten die het hondje een paar keer per dag komen halen om een wandeling mee te maken en zorgen dat het eten en vers water heeft.



Jacky

 Meld misbruik16-8-2014 14:20:09

Hondenpensioen moet uiteraard hondenpension zijn :) TypVoutje



sara
7-6-2014
 Meld misbruik16-8-2014 14:45:55

Wij hebben 4 hondjes en zijn ook onze kindjes. We hebben een hondenoppas aan huis laten komen. Echt een aanrader. Ik heb twee keer gebeld op mijn trouwdag om te horen hoe het was. Ik ga er zeker nog een beroep op doen. Als je niet te ver woont willen we zeker een dagje op u hondje letten. Desnoods komen we er even mee naar de kerk. Maar lag niet te ver weg zijn e



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik16-8-2014 21:45:00

Hier is 't hondje van mijn ouders - waar ik ook voor een stuk mee ben opgegroeid - een twee dagen op logement geweest. Van vrijdagavond tot zondag (onze trouw was zaterdag).

Voordeel wel is dat ze daar al jaren gaat telkens mijn ouders op reis gaan. Ze kent het daar, is er gelukkig en wordt er rot verwend omdat ze altijd het kleinste hondje is :). (Is een maltezertje.)

Mijn mama is nog aan 't twijfelen geweest, maar haar een hele dag alleen thuis laten + telkens over en weer pendelen om uit te laten was niet echt een optie.
En haar meenemen ook niet, daar niet iedereen hondenfan is en je er dan ook continu op moet letten.



Nele
23-5-2015
 Meld misbruik16-8-2014 22:52:01

Dag Stephanie,

Ik herken de twijfel. Wij hebben ook een hondje dat echt deel uitmaakt van het gezin. Hem zomaar achterlaten bij vreemden zie ik ook niet echt zitten. Maar hem meenemen lijkt me ook geen goed idee. Ik denk dat de drukte en stress hem teveel zou worden. Ik ga binnenkort eens uitkijken naar een hondenoppas. Heb van sommige kennissen toch al veel positieve reacties gehoord. De hond kan in zijn vertrouwde omgeving blijven en dat lijkt me zeer goed. Als de afstand het toelaat, wil ik net zoals Sara die dag wel even voor jouw hondje zorgen hoor!
@Sara: kan jij de gegevens eventueel doorgeven van jouw hondenoppas?



mona
27-7-2013
 Meld misbruik18-8-2014 11:03:29

Wij hadden een momentje van rust ingebouwd in onze dag. 's Middags getrouwd en foto's gaan maken, en na de fotoshoot/voor het avondfeest zijn we even onder ons twee naar huis gegaan. Het was een heel warme dag, dus het kwam wel van pas om even een douche te nemen, luchtige kleren aan te trekken, en dan een wandelingetje te maken met de hond (die was de hele namiddag ook al in de tuin geweest). Bij vertrek naar het avondfeest hebben we hem dan binnen gezet, en dat was geen probleem tot we terugkwamen van het feest. Het was een welkome rustpauze in de dag...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...