Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

loop ik té hard van stapel????

  23-1-2007 10:52:42
Hey bruidjes,ik vraag mij af of ik nie té hard van stapel loop??M'n vriend en ik trouwen pas op 24/05/2008 en ik ben eigenlijk al volop bezig met bepaalde zaken voor te bereiden. We hebben de feestzaal vastgelegd, nl."De Grote Schuur" in de Haan, zijn op zoek naar een DJ,...Zijn er nog bruidjes die pas in 2008 huwen en ook al aan het voorbereiden zijn? Het kriebelt gewoon te veel om er nog niks aan te doen...Kunnen jullie mij tips geven wat zo de belangrijkste dingen zijn om in het begin voor te bereiden?
Succes nog allemaal!
Groetjes, Noesje

Nanouchka
3-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 425


Els
26-5-2007
 Meld misbruik23-1-2007 11:08:35

Hey Nanouchka,

Allereerst proficiat met jullie voorgenomen huwelijk!
Het is normaal dat je bezig wilt zijn met de planning van jullie grote dag hoor.

Mijn vriend en ik zijn verloofd van oktober 2005 en trouwen 25 (wet) en 26 (kerk) mei van dit jaar. Ook wij hebben in januari 2006 reeds onze zaal vastgelegd, en geloof me - aangezien mei een populaire maand is om te trouwen -dit was nodig ook -> we hadden de voorlaatste datum die beschikbaar was voor de weekends.
Verder ben ik in de loop van voorjaar 2006 op zoek gegaan naar een goede dj en fotograaf en hebben we de kerk vastegelegd.

Ik denk dat je deze 'grote' dingen (aal, kerk, fotograaf, dj) best eerst vast legt. (Als je speciaal vervoer wilt, is het misschien ook aangewezen om hier op tijd mee te beginnen, zeker als ik een aantal bruidjes op deze website mag geloven). Waarom wachten als je op dit moment nog alle keus hebt?

Daarna heeft het zo wat stil gelegen, en heb ik gewoon wat nagedacht over een aantal ideetjes die ik wou uitwerken op onze dag (om hem zo persoonlijk mogelijk te maken).
Vanaf oktober zo rustig terug wat in gang geschoten (kleed, uitnodigingen, misboekjes, ...)

Blijf vooral rustig. Geen stress! Je hebt tijd zat!!
Geniet gewoon van de voorbereidingen (zoals wij dat doen, nog geen enkel streesmoment tot hiertoe -> hopelijk blijft dat zo de komende vier maanden ;-)

Nog heel veel voorbereidingspret en dit forum zal je daar ongetwijfeld bij helpen... (is het niet dames :-)

Groetjes,
Els



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik23-1-2007 11:32:50

Wij zijn verloofd van 11 februari 2006 (direct een zaal gaan zoeken en eens deze vastlag zijn we de rest gaan zoeken) en gaan trouwen 12 mei 2007...

Ik heb er zéker geen spijt van dat we zo vroeg begonnen zijn. We genieten van de voorbereidingen...

Ik denk dat er nog zijn die zo vroeg aan de voorbereidingen beginnen...

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Tamara
8-8-2008
 Meld misbruik23-1-2007 12:13:42

Hallo,

Wijzelf zijn verloofd van 03/03/2006 en trouwen pas op 08/08/2008. De zaal ligt al vast (Kasteel Rivierenhof, Deurne) en volgende week hebben we een afspraak met een mogelijke ceremoniemeester. We zijn van plan de zaken die het meest tijdsgebonden zijn (zaal, fotograaf, DJ, ceremoniemeester- en wagens) toch zo snel mogelijk al vast te leggen (kwestie van nog een ruime keuze te hebben). De minder 'dringende' zaken als uitnodigingen, misboekje, kledij, e.d. kunnen we dan daarna op ons gemak doen.
Ik begrijp je kriebels dus maar al te goed.
Veel succes nog, en mss komen we elkaar nog wel meer tegen op deze site/dit forum.

Groetjes,
Tamara
(08/08/2008)



Nanouchka
3-5-2008
 Meld misbruik23-1-2007 12:28:02

Heyhey,
oef, leuk om te horen dat ik toch niet de enigste ben die al zo snel begin te zoeken!Inderdaad, zo heb je nog ruim de keuze. Het was de eerste keer dat ik hier een berichtje nalaat en vind het echt geestig om zo te communiceren! Mercietjes allemaal. Ik moet er nu vandoor, want ik moet een kleuterje gaan begeleiden! Tot later,groetjes!Nanouchka



Ulrike
5-7-2008
 Meld misbruik23-1-2007 12:29:54

Hoi,

Mijn vriend en ik zijn verloofd sinds 20 oktober en trouwen pas op 05/07/2008. We zijn dus zeker ook vroeg begonnen met de voorbereiding. Maar zo kunnen we er ook ten volle van genieten.

Voorlopig ligt de zaal en de DJ vast. in Februari kijken we dan voor de kerk en voor vervoer. De rest zal dan wel volgen, maar hoeft niet snel snel te gebeuren.

Veel succes nog, ook aan alle andere bruidjes.

Groetjes

Ulrike
(05/07/08)



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik23-1-2007 12:46:21

Hallo Nanouchka,

Ik kan je alleen maar gelijk geven dat je er zo vroeg mee begint.
Wij zijn verloofd sinds 18/11/2006 en wilden echt nog dit jaar trouwen. We hadden geen vaste datum (juni of september) en ik ben alle zalen beginnen opbellen die ons aanspraken. We hebben geluk gehad dat 1 van onze voorkeurszalen nog vrij was op 16/6/2007. Wij hebben veel geluk gehad denk ik, misschien ook wel omdat we niet met zo heel veel genodigden zitten, de meeste grotere zalen waren allemaal al volzet voor heel 2007 (of toch voor de zaterdagen). We hebben dan ook direct de dj geregeld. In december ben ik ook direct mijn bruidsjurk gaan kiezen, daar kon ik echt niet langer mee wachten, was veel te opgewonden met het idee dat we gingen trouwen. In dezelfde periode hebben we ook onze ceremoniemeester vastgelegd (ze werken met een aantal dus waren beschikbaar), en onze auto's hebben we ook vastgelegd.
Volgens mij is het heel belangrijk dat je er tijdig bij bent voor zaal, dj, ceremoniemeester, ceremoniewagens, eventueel kerk.
Voor de rest kan je wel even wachten. Wij trouwen in juni en bij ons is al bijna alles geregeld, ik moet alleen nog de misboekjes laten drukken, maar dit is al wel helemaal klaar.

Nog veel plezier bij het voorbereiden en geniet er met volle teugen van want het is echt zalig!!!
Groetjes,
Véro
16/6/2007
http:/veroenbilly.trouwen.com



Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik23-1-2007 13:15:25

hey,

wij trouwen 03/05/2008 en hebben onze feestzaal ook al vastgelegd, ook de kerk en de gemeente zijn geregeld, nu hebben we nog veel tijd om al de rest opt gemak te regelen, kunnen we gemakkelijker prijzen vergelijken enzo want er is geen haast bij
volgens mij kan je er dan ook meer van genieten, want als het dringend is komt er meer stress bij kijken



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik23-1-2007 15:42:00

Wij hebben alles op ons gemak geregeld op 6 maanden. Uiteraard kan je de zaal en zo al vastleggen en al nu en dan eens nadenken over wat je hoe zelf kan doen. Maar ik zou precies 2 jaar gestresseerd rondgelopen hebben als ik er al zo lang op voorhand mee bezig was... Chapeau zenne...



kim
26-4-2008
 Meld misbruik23-1-2007 16:06:34

Hey,
Wij trouwen 19 april 2008 en beginnen nu met de voorbereidingen. Momenteel hebben we nog niets geregeld, maar we zijn wel naar de beurs in Gent geweest en daar zeiden ze dat we toch het best tijdig beginnen met een zaal te zoeken enz... dat we dus niet te lang meer moesten wachten. Dus wij beginnen er nu ook mee!! Over twee weken de eerste zaal gaan bezoeken, nl Scala te Beveren. Ik ben eens benieuwd...



Patricia

 Meld misbruik25-1-2007 9:18:12

Mijn vriend en ik besloten begin 2006 dat we willen trouwen en plannen de trouw voor 01/08/2008. Er ligt momenteel nog niets vast, aangezien we een beperkt budget hebben, willen we veel uitzoeken. Maar ik wil de zaal en een aantal dingen toch niet te lang laten liggen om vast te leggen omdat we zien dat bepaalde data rap besproken zijn.

Wij zijn er dus ook heel vroeg bij ;-)



Sophie
8-8-2008
 Meld misbruik19-3-2007 16:42:58

hey, beter te vroeg dan te laat!
zeker als je, je gedachten op iets speciaals gezet hebt! ik trouw op 8.8.2008! en ben nu bezig met de belangrijkste dingen; feestzaal eenmaal je voorschot betaald is kunnen ze niet meer weigeren en omdat het bij ons op zo'n dag is zullen er vele geintreseerd zijn, kerk ( bij ons stond er voor die dag ook al iemand op). Voor het vervoer zijn we juist op tijd want er waren maar twee bussen meer vrij! de fotograaf is ook geregeld, omdat dat iets is van de weinige dingen die je uiteindelijk over houd wou ik toch dat deze goed was, dus daar zijn we ook al zeker van.
groetjes
sophie 8.8.2008



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...