Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Beperkte keuze haaraccessoires. Hoe kies je dan?

  12-8-2014 10:38:13
In de trouwwinkel hebben ze steeds maar een beperkte keuze aan haaraccessoires. Maar hoe kies je dat dan? Uit een boekje weet je toch niet wat jou staat of wat er bij jouw jurk past?
Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik heb nu gekozen tussen de stukjes die in de winkel aanwezig waren maar ik heb al spijt van mijn keuze. :-(

Sara
13-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 891


evy

 Meld misbruik12-8-2014 10:47:11

Dag Sara, ik heb de mijne online gekocht op Etsy. Als je bv. pareltjes op je kleed hebt, kan je juwelen met parels kopen. Ik had er met rijstparels en gaf wel een goede indruk online omdat je het effectief op iemand ziet. Kan je bv. de lengte van de ketting beter inschatten of de grootte van het haaraccessoire of oorbellen.



leticia
4-10-2014
 Meld misbruik12-8-2014 10:47:19

Hej Sara,

Ik heb het aan mijn kapster gevraagd.
Zij weet wat me staat en wat er bij men jurk gaat passen.
Mss kan je dit ook aan jouw kapster vragen?
Gr



brenda
7-7-2014
 Meld misbruik12-8-2014 18:07:11

Ik heb gewoon iets bij Claire's gekocht en toen geprobeerd bij een pasbeurt.



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik12-8-2014 18:35:31

Bij mij ook iets uit claire's! Het moeth elemaal zo duur niet zijn om mooi te zijn :)



Lien
13-9-2014
 Meld misbruik12-8-2014 22:52:46

Ik had iets heel goedkoop gekocht op reis in Spanje om te testen of dit leuk zou zijn en ben daarna toen ik thuis was voor mijn proefkapsel moeten gaan. Toen heeft mijn kapsel gezien of het een goed accessoire was en hebben we aan de hand van mijn kapsel besloten wat voor een accessoire ik moet beginnen zoeken.
Dus misschien gewoon inderdaad eens langs je kapster gaan en eens vragen wat zij denkt


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...