Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

  11-8-2014 14:21:09
hallo,

Wij trouwen in september en ik begon me af te vragen of jullie bedankjes voorzien voor de gasten?
Ik heb zaterdag mijn vrijgezellendag gehad en het was super!
Voorzien jullie ook iets voor de personen die hieraan deelgenomen hebben? Geven jullie dit af tijdens het feest?

alvast bedankt voor jullie reacties!

groetjes

sofie
12-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1295


Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik11-8-2014 14:37:12

Onze bedankjes zijn tevens onze manier om onze tafelindeling duidelijk te maken.

Op onze tafels staan er glazen bokalen gevuld met snoep. De gasten krijgen een doorzichtig zakje gevuld met het snoep van de tafel. Op het zakje heb ik dan nog een knijpertje met een vlindertje (= het thema) waarop ik hun naam noteer.



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik11-8-2014 14:55:34

Wij geven gepersonaliseerde Merci dozen. Voor de dames en heren van de vrijgezellen voorzien we niet direct iets speciaals.
Maar ik kan me wel inbeelden eens dat gepasseerd is en ik er een Waauw-gevoel bij heb, ik van gedacht verander



sofie
12-9-2014
 Meld misbruik11-8-2014 15:01:17

snoepjes, een leuk idee!! Zeker als dat gekoppeld is aan de tafelindeling!

de gepersonaliseerde merci-dozen zijn ook tof! Waar kan je dat bestellen?



Jasmien
27-9-2014
 Meld misbruik11-8-2014 15:21:32

Kijk eens op bedankjes.nl

Daar bestelden wij onze bedankjes, vandaag toegekomen.

Ik zou dan niet te lang meer wachten...

Voor de dames van de vrijgezellen heb ik een avond dessertjes gemaakt en een pakketje van Rituals gegeven




Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik11-8-2014 15:41:08

Wij hebben flessenopeners al bedankjes. Iets dat iedereen wel kan gebruiken. Deze liggen al op de tafels als de gasten binnen komen. Kunnenze het meteen weg steken en zo vergeet niemand zijn bedankje. Voor de dames van mn vrijgezelle had ik goodiebags gemaakt. In elk zakje een mini deo, handcreme, gezichtsmasker, handontsmetting en klein potje nivea. Denk dat het dat was.... dit heb ik op mn vrijgezelle zelf afggeven. (Eerst gevraagd aan de organisatie of hier tijd voor was :D ) Dit vonden ze wel fijn,... denk ik toch :)
Groetjes
Tanja



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik11-8-2014 17:55:51

Wij doen een candy-buffet (snoepjes scheppen - zoveel ze willen!) en hebben een flitspaal waar fotootjes uitkomen.

De organisatoren van de vrijgezellen geef ik sowieso een cadeautje! :-)
De andere geef ik een kleine dank-u-wel-goodiebag :-D



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik11-8-2014 18:39:14

Merci dozen zijn niet te bestellen.
Zelf in elkaar knutselen met wat hulp van merci.be :-))



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik11-8-2014 21:16:55

Waar hebben jullie die flitspaal besteld Jolien? Tnx :-)



Nicole
15-8-2014
 Meld misbruik11-8-2014 22:51:59

wij geven bij de trouw mini budha's en geluksmuntjes.
voor mn vrijgezelle had ik voor de dames een klein doosje gevult met chocolade lullen om het maar even grof te zeggen.. met daarbij de boodschap om lekker op te sabbelen. het laatste bedankje werd super ontvangen het eerste kom ik as vrijdag achter dus ben benieuwd!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...