Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eten voorzien?

  11-8-2014 11:07:24
Met nog 4 dagen op de teller heb ik nog een vraagje voor jullie... voorzien jullie ook een plaats op avondfeest voor fotograaf en dj?? Heb hier geen idee van...
Merciii

joyce
16-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1459


Lies

 Meld misbruik11-8-2014 11:11:50

Wij hebben voor zowel fotograaf(en) als dj eten voorzien.
Fotograaf is uiteindelijk al de hele dag mee en dj is een vriend die hoe dan ook op ons feest zou zijn.



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik11-8-2014 11:45:01

Wij zijn dat toch van plan... Anders valt de fotograaf om bij het maken van de foto's tijdens de openingsdans... :-)

Misschien moet je het eens aan hen vragen, maar ik denk dat dat voor hun vanzelfsprekend is...(?)



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik11-8-2014 12:16:51

Ik zou het ook afstemmen met de personen in kwestie hoe zij dit zien / gewoon zijn en wat voor hen makkelijkste werken is.
DJ: dat hangt af van om hoe laat die aanwezig zal zijn, maar best ook even vragen



leen
27-9-2014
 Meld misbruik11-8-2014 12:33:24

Hoi,

Bij ons gaat de fotografe mee aan tafel aangezien zij de hele dag al van de partij ids, voor de DJ voorzien wij niets, het is de huisdj van onze feestzaal dus denk niet dat dit nodig is...

Groetjes



Jennifer

 Meld misbruik11-8-2014 12:34:44

Als fotograaf vragen wij toch ook steeds om iets te voorzien,weliswaar geen volledig menu zoals de andere gasten.



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik11-8-2014 12:48:15

Dat moeten we nog bespreken...
De dj sowieso wel, maar de fotograaf blijft maar tot aan de receptie en was er volgens mij bij mijn schoonzus niet meer bij.

's Middags wel maaltijd voor hun thuis voorzien. Broodjes of koffiekoeken ofzo.



Nel
13-9-2014
 Meld misbruik11-8-2014 13:09:22

Wij laten de fotograaf zowel 's middags als 's avonds mee eten, de dj komt pas later toe



Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik11-8-2014 13:16:29

Wij voorzien voor onze fotograaf (tevens een vriend) een volledig diner.

Onze DJ en hulp voorzien wij van een hoofdgerecht en drank.



Katja
1-2-2014
 Meld misbruik11-8-2014 13:19:40

Meestal hebben zalen een aparte formule/prijs voor het eten voor wie komt werken. Wij hebben dat genomen voor fotograaf en wedding planner (DJ kwam pas later). Ze kregen dit in een aparte ruimte opgediend. Niet dat ze niet bij ons mochten zitten maar ze zeiden zelf dat ze er waren om te werken en niet om mee te feesten. Volgens hen en de zaal gebeurt het vaak op die manier.



Christ

 Meld misbruik11-8-2014 17:24:38

Het hangt er ook vanaf hoe lang jouw fotograaf blijft...

Ik werk meestal tot einde receptie, dan hoef ik geen maaltijd te krijgen 's avonds. Wanneer ik echter blijf voor de openingsdans vraag ik iets te voorzien...

Liefst zit ik in de zaal zelf, want als ik apart zit en er gebeurt iets, is het meestal al te laat eer ik het hoor of gezien heb..

Dit is hoe ik zelf werk, maar dergelijke vraag stel je eigenlijk best zelf aan jouw fotograaf/DJ (of je kijkt het contract eens na, het kan al veel helpen!). Zij zijn de enige die het juiste antwoord kunnen geven :-)




silvie
30-8-2014
 Meld misbruik12-8-2014 12:12:07

Same here, fotografen eten 's middags al mee ( ze zijn er tenslotte een hele dag) en 's avond eten ze ook mee en de dj ook :) grtjs



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik12-8-2014 12:51:04

Wij scheppen hier zelf duidelijkheid over op INFINITY.be in de rubriek 'Veelgestelde vragen'. Bij het reserveren is het voorzien van een warme maaltijd opgenomen in de voorwaarden. Na invullen van de pagina 'Voorbereiden' ontvangt het toekomstig bruidspaar ook nog eens een automatische mail van de site om eraan te herinneren. Men zou ons vakmensen toch maar eens kunnen vergeten.

Je kan natuurlijk perfect overeenkomen met je DJ om geen maaltijd te voorzien. Hou er dan rekening mee, dat hij na de feestelijke aankondigingen zal vertrekken naar een naburig restaurant. Als de automatische achtergrondmuziek stilvalt, of hij moet bijzonder lang wachten om bediend te worden op restaurant, dan blijf je wachten tot hij terug opdaagt. Hetzelfde met je fotograaf. Terwijl hij elders gaan eten is, mist hij bepaalde zaken waarvoor hij anders wel even zijn bord laat staan.



Jacky

 Meld misbruik12-8-2014 16:15:56

Dat is iets wat je best bespreekt met je fotograaf, dj etc... ikzelf heb dat niet in mijn voorwaarden staan en de klant vraagt mij ook meestal of ze eten moeten voorzien voor mij, ik zeg dan altijd nee.
Ik heb altijd broodjes mee voor het geval ik honger zou krijgen. Soms staat een klant erop dat ik mee aanschuif aan tafel, maar dat doe ik dan ook heel zelden. Het hangt dus van je dj, fotograaf... af



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik12-8-2014 17:03:35

Aangezien wij vaak in teams en met freelance medewerkers werken is dit in onze voorwaarden opgenomen. Het is namelijk een algemeen verspreid gebruik, en een misnoegde medewerker is geen voordeel voor het welslagen van het feest. Jacky (een brave gewaardeerde collega) is eerder een uitzondering denk ik. Maar je ziet er zijn toch verschillen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...