Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen Rainbow Club

  11-8-2014 10:52:53
Hey dames,

Even een vraagje over bruidsschoenen :-) Ik heb op de site van Elsa Coloured Shoes twee paar bruidsschoenen gezien die mij erg interesseren. Maar nu vraag ik mij af hoe ik het zou kunnen regelen om die ergens te gaan passen. Want ik veronderstel dat niet elke winkel de hele collectie heeft liggen en in mijn maat dan nog... Dus ik hoop dat er hier al iemand ervaring mee heeft :-)

Groetjes,

Karen

Karen
23-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1501


Inge
22-8-2015
 Meld misbruik11-8-2014 11:15:54

Hey Karen,
ze verkopen die schoenen uitsluitend in bruidswinkels dacht ik.
Je kan op hun site (http://www.elsacolouredshoes.com/nl/home#section-winkel... ) zoeken naar een winkel bij jou in de buurt.
Om schoenen te passen in een bruidswinkel, moet je ook op voorhand een afspraak maken (dat heeft de verkoopster tegen mij gezegd althans).
Je kan dus vragen of ze het model in jouw maat liggen hebben wanneer je een afspraak maakt.

Veel succes in de verdere zoektocht!





Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik11-8-2014 12:51:17

Ik heb degene die ik mooi vond ook laten bestellen om te passen ;-)
Maar... 't zijn grote maten!

Normaal heb ik een grote 41 of 42, maar toen had de winkel enkel een platte ballerina in maat 41 en die was al vééél te groot. Dus bestel zeker jouw gewone maat en een maatje kleiner



inez
4-10-2014
 Meld misbruik11-8-2014 19:24:25

Hoi, in de winkel waar ik mijn jurk heb gekocht (youniek) hadden ze deze schoenen. Ik heb hier een paar gepast en had maat 38,5 (normaal gezien heb ik maat 38 of 39 dus ik had niet t idee dat het grote maten zijn). Nu heb ik een ander paar besteld (dat niet binnen was, maar wel echt vergelijkbaar met het model dat ik gepast heb) in maat 38,5. Dus bij 2de pas is dit binnen, moest maat toch niet goed zijn bestellen ze een nieuw in andere maat..

Dus ik zou alvast eens horen bij de winkel waar je je jurk besteld!



Margot
4-10-2014
 Meld misbruik11-8-2014 23:42:00

Ik kan je zeggen dat je van een kale reis terug komt indien je hoopt om de schoenen nog "snel" te kunnen passen.
Ik heb het namelijk dit weekend mogen ervaren :-) Ik heb voor mijn tweede pas dus dringend schoenen nodig (30 augustus). Mijn eigen bruidswinkel had geen schoenen in mijn maat.
Ik heb normaal een 35 en ik kan je garanderen dat ik daar dus absoluut niet in kon geraken. Mij lijkt het dus dat de schoenen eerder kleiner uitvallen.

Ik ben dan maar beginnen rondrijden in het Antwerpse en kreeg daar te horen dat ze niet veel stock meer hebben aangezien het nu echt wel einde trouwseizoen is en de nieuwe collectie midden/eind augustus aan hen wordt voorgesteld en dus eind augustus de nieuwe collectie in de winkel zal zijn.

Zaterdag 17u was ik het zo beu dat ik dan uiteindelijk maar besloten heb naar de dichtst bijzijnde bruidswinkel te rijden om schoenen in een maat 36 te bestellen. Ze zullen wel passen zeker? Ik kan ze nog altijd verkleinen met een zooltje indien nodig...

Ah ja, nog even een tip ! Er zijn bruidswinkels die niet de voorgestelde prijzen van de schoenen hanteren en er nog een schep(je) bovenop doen. €50 verschil voor dezelfde schoen vind ik er persoonlijk écht wel over !

Verder nog veel succes gewenst :-)



Margot
4-10-2014
 Meld misbruik11-8-2014 23:43:51

Verder hoef je geen afspraak te maken om in een bruidswinkel schoenen te passen. Ik heb wel 4 à 5 winkels gedaan afgelopen zaterdag.
Je moet op dit moment gewoon geluk hebben dat ze je maat nog in voorraad hebben. Ik zie dat je pas in maart gaat trouwen. Misschien kan je nog even de nieuwe collectie afwachten? Die zal ten laatste in september in de winkels aanwezig zijn.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...