Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cafe costume

  11-8-2014 10:47:45
Hey allemaal,

Mijn hubbie zou graag een kostuum op maat laten maken bij Cafe Costume.
Ik heb op dit forum al heel veel positieve reacties gelezen over deze winkel, dus dat stelt mij alvast gerust ;)
Maar we vragen ons nog af hoe lang op voorhand je een kostuum moet bestellen? Want ik kan me inbeelden dat een op maat gemaakt pak ook wel wat tijd in beslag neemt.

Bedankt!

Inge
22-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1832


Nel
13-9-2014
 Meld misbruik11-8-2014 13:12:48

Ik denk een maand of 2-3. Ik zie dat jullie in de zomer trouwen, dat is sowieso wel een drukkere periode. Ik zou eens bellen en informeren. Mijn vriend kon enkel op een zaterdag gaan en hij moest wel enkele weken wachten voor een afspraak. Hij is erg tevreden van de service.



Jorien
2-8-2014
 Meld misbruik11-8-2014 20:25:37

Mijn man heeft besteld begin april en we zijn 2/8 getrouwd



kaath
11-10-2014
 Meld misbruik14-8-2014 13:51:24

5 weken ongeveer na bestelling is het klaar. Sommige stoffen duren wel wat langer. Ik dacht een 8 weken.



Prec
1-8-2014
 Meld misbruik3-9-2014 21:22:15

Welke budget mogen we voorzien als w gaan shoppen bij Cafe Costume?



Giovanni

 Meld misbruik23-10-2014 16:35:53

Je kan ook bij Carbonella Suits gaan zien. Levering van maatpak op 3 weken tijd.



Lina
26-6-2015
 Meld misbruik23-10-2014 17:12:37

Mijn vriend heeft ook een costuum besteld daar en mag er binnen 7 weken om en dan gingen ze verdere tips geven enz ! Wel een aanrader zij hij .! Succes !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info