Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 13 dagen te gaan!

  10-8-2014 21:23:08

Met nog 13 dagen op de teller, kan ik eindelijk zeggen dat ik met een gerust gevoel kan gaan slapen.

Na dat we deze week nog opnieuw mochten gaan zoeken naar een leverancier voor de aankleding van de zaal, zag ik het even niet meer zitten. Maar met een rustig liefje dat er altijd blijft in geloven, is het gelukkig allemaal opgelost. Aanvullend meubilair is besteld. En sinds gisteren is ook alles qua bloemetjes en planten geregeld.

Kapster is deze week ook al eens langs gekomen. Even wat moeten nadenken over wat we met mijn haarkleur ging doen. Maar we zijn eruit geraakt.

Gisteren heb ik mijn proef make-up gehad. Heel erg vreemd om jezelf opgemaakt te zien als je dat niet gewoon bent. Maar het was heel leuk, heel natuurlijk. En het voornaamste, mijn rode wangen waren niet zo zichtbaar meer. Dus dat komt zeker in orde.

Traiteur, wijnhandelaar en brouwer zijn in orde. Enkel nog het juiste aantal personen doorgeven.

Ceremonie is zo goed als in orde. Onze voorgangster zien het helemaal zitten. Ik moet nog wat herschrijven aan mijn gelofte, maar dat komt goed.

Fotolocaties zijn gezocht en bezocht, zowel binnen als buiten. Fotograaf heeft dit weekend mailtje gekregen met de dagplanning.

Lunch met de suite ligt vast, alleen menukeuze nog doorgeven.

Zo dan resten er mij enkel nog 4 werkdagen waarin er zowel op het werk al thuis og wat moet gebeuren. Maar daarna is het vakantie en een week nog tot onze grote dag waarin enkel nog wat kleine details afgewerkt moeten worden. En ik nog laatste pasbeurt heb voor mijn jurk, met de juiste juwelen tegen dan ook.

Sorry voor het ellenlange verslag, maar ik had nooit gedacht dat ik het zou kunnen zeggen; eindelijk begint het Genieten.



Lies

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1091


frida
6-2-2010
 Meld misbruik11-8-2014 8:25:17

nu mag je beginnen aftellen !!!!



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik11-8-2014 9:00:34

Geniet dan maar dubbel en dik! Jullie hebben het verdient na al het harde werk!

Je gaat stralen!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...