Nu Online
Momenteel zijn er 16 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mensen bij elkaar zetten?

  9-8-2014 22:22:31
wij hebben enkele koppels op ons feest die geen nadere mensen kennen op ons feest, maar hoe doe ik dat nu best met de tafelindeling?
zou jammer zijn als ze zich vervelen omdat ze er maar alleen bijzitten en vreemden bij elkaar zetten vind ik ook zo raar en geforceerd...

kelly
16-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1021


Jennifer
6-9-2014
 Meld misbruik9-8-2014 23:45:21

Wat je kan doen is ze een beetje verdelen over de tafels, ik zou ze zeker niet allemaal samenzetten. Wat je dan kan doen is bij de naamkaartjes een klein interessant feitje toevoegen over de mensen hun buren, bijvoorbeeld: "Links van je zit Geert, een collega van Kelly en een echte moppentapper". Dat geeft mensen iets te doen en op die manier kan het ijs misschien gebroken worden...



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik9-8-2014 23:50:56

2jaar geleden zaten we ook op een huwelijk vrienden aan 1 tafel de sfeer zat er goed in de helft kenden we niet ofzo...komt wel goed hoor



Jolien
14-8-2015
 Meld misbruik10-8-2014 9:46:11

Ik ging onlangs naar een trouw waar ik niemand kende, zaten bij de vriendenbende vh koppel, en de sfeer zat er van in begin goed in. Niks saais dus!



Evy
28-6-2014
 Meld misbruik10-8-2014 15:13:44

Wij hebben de mensen ook samengezet, zowel van vrienden als een deel van de familie (2 stukjes die te klein waren om elk aan 1 tafel te zetten). Er heeft niemand geklaagd,integendeel :-)



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik10-8-2014 18:35:18

Hier een eerder klein huwelijksfeest - barbecue - en geen tafelverdeling gemaakt op voorhand.
Wij hadden 3 lange tafels en in totaal iets van een 50 man op ons feest.

Automatisch is de generatie van mijn ouders samen gaan zitten, samen met mijn ouders. Dat was tafel 1.

Wij zijn zelf bij tafel 2 gaan zitten, samen met 2 vriendinnen van mij, zijn broer en aanhang + nichtje en nichten en neven van de kant van mijn moeder (manlief heeft buiten zijn broer, diens partner en hun zoon en zijn nichtje en haar partner en zoon geen familie).

Aan tafel 3 zijn mijn nichten neven van de kant van mijn vader gaan zitten + een stel vrienden van hem + mijn zus en haar partner. Had die vrienden graag nog bij ons aan tafel gehad, maar tafel was net te klein (er waren al stoelen bij gezet).

Maar iedereen heeft bij ons een leuke avond gehad en ik heb niemand horen klagen :).
Dat mijn ouders aan die ene tafel zaten en mijn zus aan die andere was bovendien ook een voordeel.

Ik ben overigens tussendoor wel van tafel naar tafel gegaan (en naar de andere kant van onze tafel) om iedereen te spreken. Manlief had dat iets minder, maar het merendeel van de aanwezigen was "mijn" familie. En zijn broer zat naast hem.



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik11-8-2014 0:55:25

Niets is leuker dan nieuwe mensen leren kennen. Als de genodigden zich niet kunnen integreren aan een tafel met onbekenden, hun verlies. Lig er niet van wakker. Veel succes met je feest.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...