Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik wou dat ik het weer ook kon bestellen op de trouw ... :-(

  9-8-2014 8:49:28

Hallo iedereen!

Waarschijnlijk zijn er hier nog bruidjes die zich zorgen maken de komende dagen over het weer? Ik wordt er een beetje zot van , echt niet leuk hoe het er nu uitziet.

Het zou zo jammer zijn die dag, receptie is buiten, piano staat normaal buiten, foto's zijn in een park (waarvoor we dan nog moesten betalen) en dan zou de regen echt een spelbreker zijn. Ik weet dat je zelf je dag maakt, maar een beetje zonneschijn of vooral geen regen zou zo super zijn he.

Nog mensen die ook zo denken of die de komende dagen trouwen?

Ik heb al gezegd dat ik kaarsje ga branden voor geen regen die dag ;-) als dit zou helpen he :-)



Nathalie
14-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1267


Anne-France
16-8-2014
 Meld misbruik9-8-2014 9:26:06

Dag Nathalie

Wij trouwen twee dagen na jou en ik heb hier ook 'schrik' voor. Het merendeel van ons huwelijk vindt buiten plaats dus het zou gewoon een uitzonderlijke domper zijn.

Zaken die mij geruststellen:
- Wij gaan binnenlocaties voorzien
- Een paraplu voorzien
- En als het regent dan zal onze glimlach voor het zonnetje van de dag zorgen... Niet? :)

We kunnen er gewoon zo weinig aan doen en moeten het laten gebeuren! Stom weer!



brenda
7-7-2014
 Meld misbruik9-8-2014 11:21:27

Als je echt foto's in dat park wil maken, kan je je fotograaf misschien contacteren voor een aftershoot?



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik9-8-2014 13:50:39

Zal voor jullie een kaarsje branden ;-)
Baat het niet,dan schaat het niet! Zegt ons moeder altijd :-D



Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik9-8-2014 19:07:36

Jep, hier wordt het weer ook goed opgevolgd... :(



Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik9-8-2014 20:03:49

Wij trouwen ook de 14de .. een binnen locatie voor de foto's achter de hand en verder blijven hopen dat het zoals andere jaren mooi weer is



Luk
8-8-2014
 Meld misbruik9-8-2014 22:41:25

Dat weet je dat het in België kan regenen dus moet je daar gewoon rekening mee houden. Gisteren getrouwd en voor alles hadden we reeds maanden vooraf een plan A bij mooi weer en een plan B bij regen voorzien. Voor sommige zaken op plan B moeten terugvallen en dat vonden we helemaal niet erg en we proberen van alles het beste te maken. Wij doen geen kaarsjes branden voor goed weer, maar wel voor een lang gelukkig leven samen.



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik10-8-2014 0:02:45

Mooi gezegd Luk een dikke proficiat alvast hopelijk alles goed verlopen eneo ?? Ik duimmee voor 14 en16 augustus...wij nemen onze foto's op andere dag zit in de prijs inbegrepen...



Nathalie
14-8-2014
 Meld misbruik10-8-2014 9:06:36

@luk , er zijn locaties en oplossingen voorzien hoor!




Nathalie
14-8-2014
 Meld misbruik10-8-2014 9:15:43

@ anne-france: ja dat is waar de glimlach van ons zal zeker voor de nodige zon zorgen :-) !!! :-)

Ik wou geven even iets kwijt over het weer in mijn topic, blijkbaar interpreteren sommige mensen mijn "kaarsjes branden voor het weer ;-) " wat anders dan bedoeld, iedereen zijn mening natuurlijk.

Kaarsjes branden voor een lang en gelukkig leven doen we trouwens altijd , ook na 14 jaar samen zijn :-)

Bedankt voor jullie reactie's alvast :-)!!




Evelien
16-8-2014
 Meld misbruik10-8-2014 10:25:50

Gisteren gaven ze ook geen mooi weer, en uiteindelijk werd het een mooie dag! Ik hoop dat dat zaterdag ook het geval zijn zijn! ;)



Beatrijs
9-8-2014
 Meld misbruik10-8-2014 14:12:24

Zeker nog niet panikeren! Tot vrijdag zeiden ze dat het gisteren niet goed zou zijn en uiteindelijk hadden wij stralend weer. 24 graden en een zonnetje aan de hemel, geen druppel gezien :) ze kunnen het weer echt pas kort voordien voorspellen en wie weet genieten jullie net als wij van een onverwacht hoge druk gebiedje :))


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...