Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag mijn vrijGEZELLIGEdag :)

  7-8-2014 7:37:46
Woepie straks om 9.30 komen ze mij uithalen voor mijn vrijgezelledagje. Ik ben zo benieuwd. Heb dinsdag een heel lijstje ontvangen want ik zeker moest meenemen en dat was niet min om het allemaal bijeen te zoeken. :-)


Jolien
16-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 979


stefanie
5-6-2015
 Meld misbruik7-8-2014 14:58:40

En wat is het geworden?? Misschien doe ik hier wat inspiratie op??



Lies

 Meld misbruik7-8-2014 15:22:59

Veel plezier!



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik7-8-2014 20:00:38

En hoe wast? Waarschijnlijk nog aan het feesten...



Jolien
16-8-2014
 Meld misbruik8-8-2014 9:03:12

's morgens zijn ze mij komen ophalen en hebben ze mij gepakt en gezakt met een picknickmand, zonnescherm, zwemband, zwemtas, frigobox,... Op de trein gezet. Op de trein heb ik een rebus moeten oplossen waar opstond waar ik moest afstappen.

In Bokrijk ben ik moeten afstappen en stonden ze mij op te wachten. Op het domein heb ik opdrachten moeten doen om mijn treinticket terug te kunnen betalen. ( met een gitaar liedjes zingen, met een triangle een liedje spelen en de mensen moesten herkennen wat, mensen stiekem nat spuiten,...)

Daarna hebben we lekker gepicknicked. Ze hadden stokbroden voorzien en groentjes en konden we zelf smoskes maken. Terwijl mocht ik nog een vragenlijst invullen over mijn toekomstige en een kruiswoordraadsel oplossen.

Daarna zijn we zelf zilveren juwelen gaan ontwerpen ... echt heel leuk. En we hebben afgesproken dat we ons juweeltje op de trouw gaan dragen.

Na de juweeltjes zijn we rustig wat gaan drinken en werd de vragenlijst vergelijken met de antwoorden van mijn toekomstige. Ik moest inschatten wat hij geantwoord had.

En als afsluiter zijn we lekker gaan eten en een cocktail gaan drinken.

Het was een super leuke dag :)




Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik8-8-2014 20:38:06

Oooh suuuper zeg !!!! Heel blij voor jou dat het zoooo toooof was.....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...