Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf

  6-8-2014 10:20:23
Hallo iedereen,

wj hebben een fotograaf vastgelegd, maar nu zeggen sommige mensen mij dat ik het beste ook een videograaf zou nemen omdat het altijd tof materiaal is voor na de trouw.

Wat denken jullie?

Evy
27-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1837


Saar
7-9-2013
 Meld misbruik6-8-2014 10:47:23

Wij hebben veel geld gespendeerd aan een goede fotograaf. Daarnaast hebben we een vriend van ons laten filmen. Wat ben ik achteraf blij dat ik naast prachtfoto's ook nog een dvd'tje heb. We wilden niet veel betalen voor de dvd, omdat we beiden foto's belangrijker vinden. We zijn blij dat onze vriend kon filmen. Het is leuk om te hebben, maar voor ons geen must. Je moet zelf afwegen hoe belangrijk je zoiets vindt. Als je denkt achteraf spijt te zullen hebben, dan zou ik niet twijfelen!



Evy
27-6-2015
 Meld misbruik6-8-2014 14:05:10

Dag Saar,

Wij hebben dat ook gedaan, ik vind foto's ook wel belangrijker maar toch twijfel ik een beetje ! :)

Ik kan misschien is polsen of er iemand in mijn naaste omgeving wat kan filmen.

bedankt voor het antwoord!



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik6-8-2014 18:16:06

Wij gaan het doen. Ik heb noafilm.be geboekt en ik ben nu al super enthousiast van zijn werk! Als ik filmjes van hem bekijk begin ik spontaan te lachen/wenen/...



stephanie
28-6-2014
 Meld misbruik6-8-2014 21:36:20

Hoi,
Ik weet ook dat het allemaal veel centen kost maar bij ons was toch een videograaf.
Hij is echt een aanrader, zowel budget als samen werking. Toch leuk om een dvd te hebben hoor. Wij zijn zeer blij dat we dat gedaan hebben.
Moest je twijfelen qua budget ofz zou ik zeker is prijs vragen bij Freddy van de Cauter
Hij heeft bij ons van 9 uur tot 2 u geweest voor 505€.
Super aangename persoon,iemand waar je je vlug thuis aan voelt.
Ook belangrijk vind ik , want je moet toch goed kunnen samen werken.
Hij verplicht niemand, als je bij hem naar een demo gaat kijken en je vind het toch niets,
zal hij er niet moeilijk over doen. Dit wilde ik je toch even informeren.
Hier zijn mail adres freddy.vandecauter@telenet.be
Wij zijn absoluut er vol lof over, kei schone dvd en snel.

Groetjes Stephanie en kevin



CAMERAWORKS

 Meld misbruik6-8-2014 22:20:55




LovePhotography

 Meld misbruik7-8-2014 2:59:03




INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik7-8-2014 8:29:28

De foto- of videograaf die blijft vaak enkel tot na de openingsdans. Dat is ook logisch want ze zijn al bezig van voor de ceremonie. Denk eraan om ook tijdens het feest 's nachts nog foto's en wat clipjes op te nemen. Naarmate de sfeer losser wordt, zijn de beelden ook uitbundiger.

Ik neem (amateur-) foto's en clipjes tijdens de nacht en van op het einde, en de bruidspaartjes zijn vaak heel blij met dit extraatje.



georgie
14-9-2013
 Meld misbruik8-8-2014 20:38:12

Beste Evy,

Ook wij hadden Freddy Van de Cauter als videograaf. Wat Stephanie hierboven over hem schreef kan ik volledig beamen. Super en niet duur. Maar je vraag was niet wie maar eerder doen of niet doen dacht ik.
Wel Evy daarop wil ik je graag zo volledig en objectief mogelijk op antwoorden.
Wij zijn nu al enige tijd gehuwd en na zovele maanden hebben we er geen seconde spijt van gehad dat we een dvd hebben laten maken. Foto's kunnen zéér mooi zijn
zelfs artistiek zelfs mooier dan een DVD. Maar foto's leven niet. Je moet erbij
nadenken en herinneringen zelf ophalen. Nu enkele maanden na ons huwelijk komen ze nog amper uit de kast.
Een DVD daarentegen leeft. Je beleeft alles opnieuw, de intredeje ziet en hoort je ja-woord opnieuw, de openingsdans, het binnenbrengen van de bruidstaart met de originele muziek,je oma/opa en allen die je dierbaar zijn zie je bewegen, Je hoort hun stem.Later spijtig genoeg nooit meer.
Tot slot ik heb 2 collega's met kleine kindjes. De fotoboek interesseert hun niet.
Wel zitten ze muisstil te kijken en te luisteren naar de DVD.Telkens opnieuw.
Ze krijgen er nooit genoeg van.

Hopelijk ben je wat wijzer geworden en nemen jullie de juiste beslissing.
Zo duur hoeft een DVD niet te zijn.

Succes
Georgie



Evy
27-6-2015
 Meld misbruik18-8-2014 15:36:20

Bedankt iedereen voor de reactie ! we gaan er voor ! :D



Jarne

 Meld misbruik20-8-2014 10:13:49

Ook wij kunnen (hoe kan het ook anders) een videograaf zeker aanraden. Veel mensen onderschatten dit en boeken een dure fotograaf maar voor de videograaf is er geen budget meer vrij (of willen de koppeltjes er geen budget voor vrijmaken). Dat is zonde omdat een videograaf ook al van 's morgens tot 's nachts aanwezig is om dan nog maar te zwijgen over de maanden werk achterna.. Het kost wat geld (toch de officiële bedrijven), maar herinneringen zijn echt wel belangrijk. Foto's en een film bekijk je zoveel keer opnieuw!

Alvast proficiat met jullie voorgenomen huwelijk!

Jarne


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info