Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

  5-8-2014 13:42:43
hallo,
Ik had een ideetje voor mij gastenboek, maar wil even jullie mening. In AVA heb ik een gewoon gastenboek gekocht, hierin ga ik vragen zetten zoals : Wat wens je het bruidspaar toe? Welke wijze woorden geef je het bruidspaar mee? leukste herinnering aan de bruid/bruidegom.... . In de Action zag ik kras stickers , deze zou ik over de vraag kleven, zodat de mensen eerst een mogen krassen ( zoals bij een kraslotje), wat is jullie mening hierover, tof? of omslachtig?
groetjes

vicky
13-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1483


Nicole
15-8-2014
 Meld misbruik5-8-2014 15:47:49

Ik vind het een grappig idee. Zo krijg je ook dat mensen willekeurig een vraag moeten beantwoorden en er niet specifiek een uit kiezen



Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik5-8-2014 16:21:18

Ieemand van mijn schoonfamilie had dit ook. Ik heb veel mensen heel lang zien staan aan het gastenboek. Zuchten en puffzn omdat ze niet wisten wat te antwoorden op de vragen. Veel mensen vo den het vervelend.



astrid
4-7-2015
 Meld misbruik5-8-2014 18:52:35

Zijn dit stickers die je over je vraag kleeft en dan moet krassen of heb ik het verkeerd?



vicky
13-9-2014
 Meld misbruik5-8-2014 18:56:12

inderdaad Astrid



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik5-8-2014 23:26:32

Ik vind het wel een leuk idee, maar begrijp ook wel wat Tanja zegt. Kan me voorstellen dat niet iedereen even veel inspiratie heeft...

Ofwel maak je in je gastenboek een soort onderdeeltje:
Bv. "Voor de durvers"
Mensen die toch voor de klassieke tekst willen gaan kunnen dit dat dan in het andere deel doen?



maartje
5-7-2014
 Meld misbruik6-8-2014 7:08:46

Wij hadden een app gedownload "wedding box" en de ipad op een staander gemonteerd, en de mensen konden daar dan hun boodschap inspreken, onnozel komen doen, dansen, etc. Heel leuke zotte dingen uitgekomen. We hadden ook vragen er robd geplakt: wat vodn u van het kleed, geef een naam voor hun eerste kindje, was het eten lekker, etc. Een koppel heeft de vragen beantwoord, de rest gewoon iets ingesproken. Was heel leuk en zelfs goedkoper als een klassiek gastenboek: 15 euro. Een klassiek gastenboek heeft volgens mij niet zoveel succes....


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...