Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ouders

  4-8-2014 23:25:18
dag bruidjes en gommetjes,
met nog 32 dagen op de teler is er toch nog iets wat niet in orde geraakt
wegens gebrek aan inspiratie want weet het echt ni.de cadeau voor de ouders om af te geven in de zaal.
Dus ik had héél graag van jullie gehoord wat jullie voor de ouders hebben.
Want zou dit nu toch wel graag in orde hebben.

Alvast bedankt,
groetjes een zenuwachtig bruidje

wendy
6-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1582


leen
27-9-2014
 Meld misbruik4-8-2014 23:38:25

Hoi Wendy,

Als je mij uw email adres geeft dan stuur ik een foto door van wat wij hebben...

Groetjes
Leen



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik5-8-2014 0:11:37

Bij ons wordt het waarschijnlijk dit: http://www.kaars-met-foto.be/
Laten we dan een klein bloemstukje in maken door de bloemist.



wendy
6-9-2014
 Meld misbruik5-8-2014 5:28:54

Hey mijn email adres is wendy_braem@hotmail.com :-)
dank je wel
6groetjes



Lies

 Meld misbruik5-8-2014 8:24:28

Wij zijn voor bloemetjes gegaan. Het wordt een houten houdertje met daarin 4 kleine vaasjes. De bloemen zijn hetzelfde als degene die we gebruiken in de decoratie van de zaal en het bruidsboeket.
Voor de papa's gaan we een assortiment biertjes voorzien uit de plaatselijke brouwerij.
Een foto krijgen ze achteraf.



leen
27-9-2014
 Meld misbruik5-8-2014 9:08:18

Wendy: mail verstuurd ...



Stéphanie
22-8-2015
 Meld misbruik5-8-2014 9:10:42

Wij gaan voor elk een cadeauzak (iets wat we halen in AVA) met daarin;

Voor moeders Bongobon Ontbijt met Bubbels
Voor vaders Vivabox World's best Belgian beers (schoonvader), Wereldwijnen (vader)
Voor getuigen Filmtickets Kinepolis
Voor ceremoniemeester een mand met lekker van een winkel ten voordele van mensen met handicap 'Het Andere Geschenk'

Achteraf geven wij nog aan de ouders een mooie kader met een familiefoto van de dag zelf erin.

Maw wij spenderen aan elk cadeau tussen de 20 en 30 € en op die manier hebben ze ook nog genot achteraf aan dit cadeau en is het niet iets dat op de kast stof vergaart of dat snel verwelkt... Onze ouders hebben de cleaningziekte dus souvenirkes zijn niet iets voor hen...



Anne-France
16-8-2014
 Meld misbruik5-8-2014 12:57:58

Wij zijn gegaan voor sleutelhangertjes met onze foto op en daarop een mooie tekst.
Nadien krijgen ze van ons een foto.
De getuigen krijgen een extra maaltijd aangeboden (als wij wettelijk trouwen) en een dikke zoen :)



Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik5-8-2014 16:27:28

De getuigen krijgen een gegraveerde pen. Mijn zus is getuige, ik betaal ook haar kapper.
mijn ouders zijn zelfstandig in de horeca en dus bijna nooit thuis. Voor hen dus ook een gegraveerde pen. Deze zullen ze zeker gebruiken. Voor mijn schoonouders hebben we champagne glazen laten gravere. Van hen weten we ook zeker dat ze deze gereheld gebruiken. Beide ouders krijgen er een kaartje bij met een tekstje. Daar staat ook op dat ze nog een foto naar keuze krijge, vergroot of op canvas. Bij on dus enkel bruikbare cadeaus.



Nathalie
14-8-2014
 Meld misbruik5-8-2014 19:16:41

Hey, wij hebben voor de ouders een kistje met een klein flesje champagne en glazen, allebei gegraveerd, had dit gevonden op origineel kadootje.com. Achteraf krijgen ze ook nog een mini foto album, maar zo hebben ze op het feest ook al iets gekregen wat ze zeker leuk zullen vinden. :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...