Terug naar overzicht
De Roode Poort in Zuienkerke?
De Pottemaecker in Meetkerke?
De roode poorte is erg aan te raden
Beiden zijn erg aan te raden, zowel de Pottemaecker als de Roode Poorte al gaat mijn persoonlijke keuze voor de Pottemaecker.
Hoi,Ik zag op de website van deze traiteur een oplijsting met allemaal feestzalen in West-Vlaanderen.Misschien handig?www.taverlani.be --> traiteur & catering --> feestlocaties.Groetjes,
Pottemaecker is mooi. De muziekistallatie (topkasten) is er begrensd, en dat is een nadeel. Als de DJ niet stiekem een eigen monitor krachtig laat meespelen dan kom je vermogen tekort voor een goede vibe op de dansvloer. Ik kom er gemiddeld één tot twee keer per jaar, en heb het dan ook weer gehad met die zaal.
**Pottemaecker geluidsversterking van de zaal verplicht te gebruiken, voor zover niet duidelijk
Bij de Pottenmaecker moet je wel om 4u met het feest stoppen! Dat vonden wij veel te vroeg :). Hellegathoeve is mooie zaal, maar mijn favoriet is 't Klein Reygaertsvliet in Westkapelle. Ze hebben geen site maar hier en daar kan je wel foto's op internet vinden. Prachtige schuur, maar nog niet zo bekend omdat het pas de tweede zomer is dat ze de schuur verhuren...Die twee zijn sowieso iets minder 'mainstream' dan de andere twee, 't Is toch ook leuker om te trouwen in een zaal waar er je nog niemand voor ging :)?