Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

retro of speciaal kostuum gezocht

  4-8-2014 14:50:28
In december is onze grote dag.
Mijn vriendin heeft haar trouwkleed al (een retro-kleed zegt ze zelf).
Zelf ben ik nog op zoek naar een leuk kostuum.
Het mag gerust een retro/vintage look hebben.
Dagelijks draag ik geen kostuums en ik ben er ook niet echt in thuis.
Maar ik zou het wel leuk vinden, mocht het kostuum iets speciaals hebben (kleurrijke stiksels, leuke binnenvoering, ...).
Ik ben van plan om eens binnen te springen bij Café Costume en Villa Verdi.
Heeft er iemand nog ideetjes?

Filip

Filip
13-12-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1313


wouter

 Meld misbruik4-8-2014 16:42:07

neem een vriendin mee van je aanstaande om je te helpen bij je keuze.
Iemand die het kleed zelf gezien heft, en kan kijken of de dingenbij elkaar passen.



sarah
25-7-2015
 Meld misbruik4-8-2014 20:12:47

Misschien kan ze een stukje stof vragen in de winkel om te zien dat de kleuren matchen? Ik zou je café costume aanraden maar dat staat al op het lijstje zie ik :)



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik4-8-2014 21:04:18

Wat Wouter zegt is een goed ideetje.



Catherina
26-7-2014
 Meld misbruik5-8-2014 10:30:04

Mijn ventje was redelijk retro met hoge hoed... kostuum gehuurd bij De Waele in Sint-Niklaas. We waren er heel tevreden van... als je mailadres geeft wil ik je wel een foto sturen...



Giovanni

 Meld misbruik23-10-2014 16:37:29

Je kan een maatpak laten maken bij Carbonella Suits met al de details die je maar wenst. Stiksel in andere kleur, binnenvoering in pure Chinese of Indische zijde. Neem gerust een kijkje.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info