Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fantastische vrijgezellen

  3-8-2014 23:30:16

ik moet mijn organisatoren 😉 bedanken. Want zij staken een schitterende vrijgezel in elkaar.

Gisteren had ik een dag vol Fun!


De dag ervoor moest ik 100 pannenkoeken bakken en die verkopen s morgens.

Vervolgens moest ik heel budgettaire boodschappen doen op de markt.

Dan samen gegeten en vragen moeten beantwoorden, ook raden welk voorwerp door welke vriendin werd gekocht. Een fout antwoord was gelijk aan drinken.

Als volgt naar de wellness waar ik een gelaatsverzorging kreeg.

Om dan te stranden op een plaatselijk festival en snoepjes te verkopen.

Gezellig etentje op restaurant en als afsluiter mijn favoriete opdracht: op een bord kleefde een foto van alle mannen van mijn vriendinnen en ook mijn toekomstige ... de mensen mochten gokken met wie ik ging trouwen ... fijne, verrassende antwoorden 😝


Anneleen
14-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1171


Lies

 Meld misbruik4-8-2014 11:08:32

Dag Anneleen,
fijn dat het zo leuk geweest is. En nu aftellen naar de grote dag!
Nog veel plezier



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik4-8-2014 20:29:21

Fijn dat het leuk was je kan aftellen nu ;-)



vicky
13-9-2014
 Meld misbruik5-8-2014 15:50:15

fijn dat het zo leuk was!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...