Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips ivm trouwkaarten en drukwerk

  22-1-2007 15:30:25
Hallo,

Ik ben bezig met het opstellen van ons drukwerk,..
Bij de uitnodiging voor het feest,spreken jullie de gasten aan in het meervoud bv jullie of met u?

Bv bij ons is het voorlopig zo op gesteld:

Lieve gasten,

Op de dag van onze dromen,hopen wij jullie te mogen verwelkomen. Wij verwachten jullie van harte om 18u30 op ons avondfeest in het ....

Onze namen en die van onze kindjes.

Vinden jullie het kunnen dat wij samen met onze kindjes de gasten uitnodigen en niet met onze ouders? Onze ouders staan wel op de "grote" aankondiging,maar na de kindjes.

Tot hoelang voor het huwelijk laten jullie de gasten bevestigen. 14 dagen,3 weken.

Bedankt voor de tips!!

Annemie
2-2-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 832


Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik22-1-2007 18:05:35

Wij hebben onze gasten met 'je' aangesproken. Ik vind het leuk dat jullie kindjes de gasten ook mee uitnodigen.
Kleine opmerking: wij verwachten jullie van harte...dat klopt niet hoor..je kunt iemand van harte uitnodigen, maar niet verwachten. Zou ik even naar kijken als ik jullie was.
Verder heb ik de gasten tot 14 dagen vantevoren de tijd gegeven om af te zeggen, dat heb ik besproken met de feestzaal, zij vonden zelfs 1 week nog ruim voldoende.
Succes met het schrijven van de uitnodigingen!
Groetjes,
Nathalie
getrouwd op 08-09-06



Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik23-1-2007 11:10:43

Beste Annemie,

Gezien we pas trouwen 31 aug zijn we nog niet aan de uitnodigingen toe. Maar uit ervaring van het organiseren van events kan ik je zeggen dat je best aan de mensen vraagt van 3 weken tevoren te laten weten of ze al dan niet komen. Dan kan je de mensen die niets hebben laten weten ( en die gaan er sowieso zijn) 2 weken tevoren nog even bellen. Als je dat 1 week tevoren nog moet doen is dat wel heel laat.

Groetjes,
Véronique (Mechelen)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...