Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

To do op huwelijksreis?

  1-8-2014 8:26:45
Hellow

Ik ben de voorbereidingen aan het treffen om de perfecte huwelijksreis te beleven. Reistips heb ik al gevonden ( http://www.alles-voor-jouw-trouw.com/news/50-Een-huweli... ) Maar ik ben nu op zoek naar leuke ideetjes om te doen die je enkel op huwelijksreis kan doen. Iemand een idee?

Groetjes!!!


Lies
19-8-2017
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1012


Greet
24-5-2014
 Meld misbruik2-8-2014 11:35:42

Maak bij de boeking melding dat het om een huwelijksreis gaat. Dan krijg je vaak iets extra. Bij aankomst in ons hotel (Sandos Caracol Mexico) kregen wij bij aankomst 2 tshirts met 'Just Married' op, een mooi versierde kamer en een fles champagne.

Heb hier ook al eens gelezen dat bruidjes hun trouwkleed meedoen om op een idyllische locatie nog eens een fotoshoot te doen.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums