Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 23 dagen!

  31-7-2014 8:14:13
Het komt steeds korter en korter. De voorbije week hebben we nog enorm veel geregeld, maar ik heb het gevoel dat we nog dingen vergeten zijn.
Onze zaal ligt al lang vast en sinds deze week hebben we ook iemand die ons gaat helpen met de inrichting.
Traiteur en mijn vriend hebben vandaag een afspraak om de laatste details te overlopen. Dit doet mijn vriend aangezien onze zaal bij zijn werk ligt.
Lunch voor de suite s middags is ook ongeveer rond, laatste details dit weekend te bespreken.
Deze week nog even contact opnemen met DJ en fotograaf, maar hebben we al afspraken mee gemaakt.
We hebben alle 4 alles van kleding, schoenen, ....
Ceremonie is in orde, enkel nog 1 liedje zoeken en doorgeven. En mijn gelofte afwerken.
Cadeautjes voor ouders en getuigen gaan we dit weekend kopen/bestellen.

De grote lijnen zijn er dus, maar toch blijf ik het gevoel hebben dat ik nog 100 kleine dingen vergeten ben. Als je iets mist in mijn lijst, stuur het dan even door aub.

Lies

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1274


Evelien
30-8-2014
 Meld misbruik31-7-2014 12:26:28

Ik trouw een weekje later en zit ongeveer even ver als jou. Ik moet ook nog cadeautjes kopen voor de ouders en getuigen en geloften schrijven. Dit weekend komt onze coverband langs om de laatste afspraken te maken. Met de zaal is alles geregeld.

Al het knutselwerk is ook achterwege: de tafeldecoratie, het gastenboek en de pijltjes voor aan de straatkant.

Ik heb voor mezelf een retroplanning gemaakt. Zo weet ik tijdens de laatste week wat ik elke dag moet doen (boodschappen doen, materiaal hopen, spullen klaarzetten, ...)

Nog veel succes!



Lies

 Meld misbruik31-7-2014 13:38:25

Bedankt voor je reactie Evelien.
Heb toch nog iets uit jou lijstje kunnen halen, van die wegwijzerpijltjes moeten wij ook nog maken.

Gelukkig hebben we vanaf 15/8 al vrij, zodat we ons die laatste week rustig kunnen voorbereiden.
Enige waar ik nog serieus mee zit is een kapper. Aangezien ik net verhuisd ben heb ik dus geen vaste kapper. Dus als iemand daar nog een oplossing voor weet? Het is geen gigantisch werk ook niet, heb vrij kort haar dus dat valt al mee.



inez
4-10-2014
 Meld misbruik3-8-2014 8:17:18

Hoi

Ik wens jullie allebei heel veel succes, ik heb gelukkig nog net iets meer dagen (61) op mijn teller staan, want er moet bij ons nog veel gebeuren! Hoe maken jullie die wegwijzerpijltjes? Met welk materiaal? Want ik was van plan er op internet te kopen maar dat is voorlopig ook niet zo'n succes, kan enkel heel kleine pijlen vinden...

Groetjes!



Lies

 Meld misbruik3-8-2014 12:00:42

Ik dacht gewoon onze namen op een A4 te zetten en dan een pijl eronder. Zo afdrukken en de blaadjes dan in zo'n lamineermachine te steken. Dan zijn ze ineens waterdicht.

Hier ook nog heel wat dingetjes te doen hoor Inez, zo blij dat ik over 9 dagen verlof heb en dan kunnen we nog heel wat klusjes afwerken de laatste week.




Evelien
30-8-2014
 Meld misbruik6-8-2014 12:47:25

Ik heb zelf pijlen gesneden uit goudkleurig karton. Nadien heb ik er een tekst opgeplakt die ik afgedrukt heb op een wit papier. De mijne zijn wel niet waterdicht.



stefanie
5-6-2015
 Meld misbruik7-8-2014 15:14:55

Wat is dat hier van dat retrolijstje, als jullie dat nog hebben zou ik dat mogen? stefanie.vdv5@gmail.com
Wij trouwen 5 juni 2015 en ik wil het gewoon allemaal goed geregeld hebben!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...