Terug naar overzicht
Hallo,Al onze kleren, zowel mijn trouwkleed als de kleren van de suite komen van bij Jetty. Geweldige service en ongelofelijk lieve mensen. Je voelt je onmiddellijk op je gemak! Een afspraak hoeft eigenlijk niet, maar het is wel gemakkelijk!GroetjesKatrien05/05/07
Dag Klaartje,meningen verschillen blijkbaar want ik voelde me daar niet echt op mijn gemak. En toen ik liet merken dat ik een kleedje "wel mooi" vond zei de bazin: "oké, dan nemen we nu je maten en dan kan ik het kleedje bestellen". Terwijl het pas het 3de kleedje was dat ik paste. Maar ik zou zeggen, niks belet je om daar eens een afspraak te maken. Zo doe je ideetjes op en wie weet vind je daar toch je droomkleedje.PS ik heb mijn kleedje gevonden bij Sofie in Deinze, ook een heel lieve dame.Groeten Dolores04/05/07
hoi Klaartje,ik ben vorige jaar in augustus getrouwd en mijn kleed kwam ook van couture Jetty. ik voelde mij daar ook meteen op mijn gemak, want het zijn daar echt superlieve mensen en ze hebben prachtige jurken. ik was enorm tevreden van de kwaliteit van de jurk, en ook van de service. zeker een aanradergroetjesInge14-10-2006
Hey Inge,Mijn kleed komt ook van bij couture Jetty. Ik vond ze daar vriendelijk ondanks het feit dat ik geen afspraak had gemaakt. Veel succes met je zoektocht.Ilona23/06/2007