Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Couture Jetty

22-1-2007 13:35:38
Hallo,

heeft er iemand ervaring met Couture Jetty in Melsele? Ik probeer ze te bereiken om nu donderdag langs te gaan, maar ze nemen niet op.

Hoe is de bediening daar?
Moet ik op voorhand een afspraak maken?

groetjes,
Klaartje
28/7/2007

Klaartje
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 406

Katrien
5-4-2007
 Meld misbruik22-1-2007 14:18:15

Hallo,

Al onze kleren, zowel mijn trouwkleed als de kleren van de suite komen van bij Jetty. Geweldige service en ongelofelijk lieve mensen. Je voelt je onmiddellijk op je gemak! Een afspraak hoeft eigenlijk niet, maar het is wel gemakkelijk!

Groetjes
Katrien
05/05/07

Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik22-1-2007 16:30:10

Dag Klaartje,

meningen verschillen blijkbaar want ik voelde me daar niet echt op mijn gemak. En toen ik liet merken dat ik een kleedje "wel mooi" vond zei de bazin: "oké, dan nemen we nu je maten en dan kan ik het kleedje bestellen". Terwijl het pas het 3de kleedje was dat ik paste.
Maar ik zou zeggen, niks belet je om daar eens een afspraak te maken. Zo doe je ideetjes op en wie weet vind je daar toch je droomkleedje.

PS ik heb mijn kleedje gevonden bij Sofie in Deinze, ook een heel lieve dame.

Groeten Dolores
04/05/07

Inge
14-10-2006
 Meld misbruik22-1-2007 17:06:18

hoi Klaartje,
ik ben vorige jaar in augustus getrouwd en mijn kleed kwam ook van couture Jetty. ik voelde mij daar ook meteen op mijn gemak, want het zijn daar echt superlieve mensen en ze hebben prachtige jurken. ik was enorm tevreden van de kwaliteit van de jurk, en ook van de service. zeker een aanrader

groetjes
Inge
14-10-2006

Ilona
23-6-2007
 Meld misbruik22-1-2007 17:31:11

Hey Inge,

Mijn kleed komt ook van bij couture Jetty. Ik vond ze daar vriendelijk ondanks het feit dat ik geen afspraak had gemaakt. Veel succes met je zoektocht.

Ilona
23/06/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...