Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleedjes bruidskindjes

  29-7-2014 0:21:14
Hallo,

Ik ben op zoek naar een mooi jurkje voor mijn dochter. Ze is op het moment van de trouw bijna 5 maanden oud. Het mag zeker iets feestelijk of speciaal zijn.
Ook voor mijn neefje van 1 jaar ben ik op zoek (eerder iets kostuum-achtig).

Ik heb eigenlijk geen idee waar te zoeken.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt.

Inse
6-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1417


Claire

 Meld misbruik29-7-2014 8:05:23

Hallo Inse,

Ons kindje zal 7 maanden zijn met onze trouw. Wij hebben een kleedje besteld bij doets en doets in Gent. Ze hadden het niet in haar maat, en gaan het in haar maat laten maken (was geen meerprijs). Ze kunnen het wel enkel van het merk 'monny'.
Voor jongetjes van 1 jaar hebben ze ook verschillende mini kostuumpjes.

Hoe plannen jullie jullie baby in jullie trouwdag?

Groetjes



Cindy
19-9-2014
 Meld misbruik29-7-2014 11:45:27

Bij c & a hebben ze ook mooie kleedjes



Kae
21-6-2014
 Meld misbruik29-7-2014 12:07:51

dit enkel ter info : Sofiefee.nl : héél prachtige kleedjes/pakjes. Prijs/kwaliteit zeker een aanrader.Betrouwbare site (eerlijk). Super snelle levering !



Jorien
2-8-2014
 Meld misbruik29-7-2014 21:26:55

Ik bij filou



Catherina
26-7-2014
 Meld misbruik30-7-2014 10:31:12

Wij zijn naar Haagse markt geweest in Den Haag. Een hele rit, maar zeker de moeite waard. Hebben voor onze bruidsmeisjes dezelfde jurkjes gekocht aan 20 euro per stuk, en de jongetjes 3 dezelfde kostuumpjes aan 35 euro (broek, vest, hemd, gilet en das)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...