Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geschenkjes

  28-7-2014 9:04:03
Dag bruidjes,

Waarschijnlijk is deze vraag al enkele keren gevallen maar ik vind het niet onmiddellijk terug... wat geven jullie van bedankingen aan ouders? getuigen? en Andere gasten? Zijn er die geen bedankjes geven aan de gasten?
Wij zouden dit allemaal eerst niet doen, maar nu begin ik toch te twijfelen om toch iets aan de ouders en getuigen te geven...
Nog 18 dagen op de teller!!

joyce
16-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1703


Kim
4-10-2014
 Meld misbruik28-7-2014 9:24:22

Ik geef aan de ouders een gepersonaliseerd kaarsje van bij tutje en kiki. Aan de getuigen zal het een bongobon worden en mijn beste vriendinnen weet ik nog niet :-)



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik28-7-2014 10:29:18

Wij hebben geen bedankjes gekocht om op ons huwelijksfeest aan gasten te geven en ook niks voor de ouders. We zijn dan ook al een "ouder " koppel :-) De mensen verwachten dit ook niet van ons.....Maar hebben wel bij onze fotograaf 100 bedankingsfoto's (kaartjes) besteld zodat iedereen een mooie herinnering heeft. Nu bedankjes of bedankingsfoto iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken. De ene zit niet te wachten op een gepersonaliseerde snoep en de anderen niet op een gepersonaliseerde foto om bij het papier te "smijten". Wij gaan wel voor onze ouders en grootouders als ons fotoalbum klaar is hen een foto met bijpassende kader laten kiezen en hen die cadeau doen als bedanking.



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik28-7-2014 10:46:21

Ik sluit mij aan bij Elke, wij gaan het ook zo doen.
We gaan wel gegraveerde pennen geven aan onze getuigen.



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik28-7-2014 11:29:16

Wij hadden ook eens gaan piepen voor die pennen (vonden dit ook een leuk idee) maar met 85 man kwam dat redelijk duur uit. Onze bedankingskaartjes hebben ons uiteindelijk (100 kaartjes) 328 euro gekost en reken daar nog eens pennen bij en het kwam écht wel duur uit en die bedankingsfoto's gingen we zowieso nemen.



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik28-7-2014 11:58:39

Dat zal wel Elke maar wij geven er alleen één aan onze getuigen he niet aan alle genodigden want dat is inderdaad te duur!



eline
14-6-2014
 Meld misbruik28-7-2014 13:15:10

We hadden voor ouders en getuigen een mandje met een fles rosé, gegraveerde champagneglazen met onze naam en datum en een stuk chocolade met onze foto erin waarin "bedankt" stond en onze naam en datum.

Voor de ouders als extra elk een zakdoekje met een persoonlijke tekst voor tijdens de viering.

Voor de gasten hadden we een boekenlegger



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik28-7-2014 14:04:52

Voor de ouders (middelgroot) en getuigen (kleiner) kopen we een sfeerlicht bij deze website.
http://www.kaars-met-foto.be/doopkaars-huwelijkskaars-s...
We bestellen het ook in het groot voor ons, dat het dienst kan doen als huwelijkskaars en later als bloem - of snoeppot.
Voor de ouders en getuigen laten we er een klein bloemstukje in maken door de bloemist die ook het bruidsboeket en de kerkversiering doet.

Voor de avondgasten (dus ook nog eens ouders en getuigen) geven we een gepersonaliseerde doos Merci (doos per koppel of vrijgezel zal ons in totaal 150-200 euro kosten): https://www.dropbox.com/s/nv75s5r4c66ulup/Merci%20bedan...



PETRA
4-10-2014
 Meld misbruik29-7-2014 7:50:36

Waar heb je die gepersonaliseerde merci laten maken?



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik29-7-2014 17:01:35

Via merci.be kun je een ontwerp maken voor een velletje, maar dat heb ik nog eens extra bewerkt met de computer ;-)
Chocolade koop je zelf, ontwerp steek je dan achter het plastiekje.



Sara
13-9-2014
 Meld misbruik29-7-2014 18:36:05

Oh die merci is superleuk. Op hoeveel kwam je per doos? Hoe bedoel je 'de chocolade moest je zelf halen'?

Of bedoel je, je moet een gewone doos merci halen en daar dan die foto op kleven achter het plastiekje?



Sara
13-9-2014
 Meld misbruik29-7-2014 18:38:56

En hoe heb je dat dan zelf nog op je pc aangepast?



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik29-7-2014 20:35:42

Idd zelf de dozen kopen en foto achter plastiekje schuiven. Wanneer je ontwerp van Merci maakt is het enkel gepersonaliseerd met een foto, dus geen onderschrift onder MERCI, geen namen en geen datum zoals bij mij. Dat heb ik dan veranderd met een programma zoals Photoshop.



Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik25-8-2014 22:18:55

iedereen krijgt bij ons een gewoon bedankje (glazen potje met snoepjes in en een gaelic tekstje opt label), maar we organiseren na de huwelijksreis wel nog een activiteit voor de ouders en getuigen... we weten wel nog niet wat.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...