Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vakantie eind november

  27-7-2014 21:13:48

Lieve bruidjes en bruidegommen,

wij zijn ondertussen bijna n jaar gelukkig getrouwd maar ik volg nog altijd dit forum... Het lukt niet om af te kikken :-) (erg he, :-s).

Nu heb ik een vraagje, heeft iemand van jullie al ooit Marokko of Egypte bezocht eind november en welke van de twee landen bevelen jullie ons aan.

Alvast bedankt... X


krista
9-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1220


Evy
28-6-2014
 Meld misbruik27-7-2014 22:32:44

Wij hebben Egypte al bezocht in november, en het weer was er erg lekker (30°), maar ik weet niet of de situatie daar momenteel ideaal is.
Marokko persoonlijk nog geen ervaring mee in november, maar mijn ouders wel. Zij hebben vorig jaar goed weer gehad (rond 25°) en het was hen erg meegevallen. Zij zijn naar Agadir geweest.
's Avonds koelt het wel af, dus zorg voor een truitje of vestje om de armen te bedekken ;-) .



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik28-7-2014 8:53:50

Wij zijn al 2x naar Egypte geweest, wel telkens eind juni-begin juli. Wij zijn vorige maand nog naar egypte geweest en er is daar niks te merken, alleen zijn de hotels minder vol en worden niet alle busuitstappen aangeboden maar het was een zalige vakantie!



Tine
1-8-2015
 Meld misbruik28-7-2014 12:44:09

Ik heb beide al gedaan en mijn voorkeur in die periode gaat dan toch uit naar Egypte voor het weer.
Ik ben reisagente en kan je zeggen dat de situatie daar echt wel meevalt. In Caïro zijn er nog rellen, maar dit ligt een 6tal uren af van de badplaatsen...



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik28-7-2014 14:13:57

Reizen naar Egypte is inderdaad mogelijk en de meeste excursies gaan gewoon door (wij zijn nogal excursie minded en doen er bijna iedere dag één)...
Onze excursie naar Luxor was wel afgelast de ochtend zelf...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...