Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Anuna - Hasselt

22-1-2007 10:45:05
Hallo allemaal,

Ik heb een afspraakt gemaakt bij Anuna in Hasselt om jurken te gaan passen. Heeft er al iemand ervaring met die winkel.
Het is namelijk zo dat ik helemaal geen jurk ga kopen omdat mijn moeder die gaat maken en daar is ze reeds aan bezig.
We willen gewoon nog wat ideetjes voor de rok en het topje. En daarom wil ik ook gaan passen om een idee te hebben van met wat ik goed sta en dat niet. Ik heb die winkel uitgekozen omdat ze iets alternatievere bruidsmode hebben. Kaat Tilley en zo en daarop wilde ik eigenlijk mijn jurk geïnspireerd zien.
Ik wil dus eigenlijk vragen of ze daar niet te opdringerig zijn of zo. Nu, ik ga dat natuurlijk niet zeggen dat mijn jurk gemaakt wordt door mijn moeder. Waarschijnlijk zal ik iets zeggen van dat ik nog ergens anders ook een afspraak heb. Ik ga daar dus niet zomaar om te zeveren of zo, maar echt om te zien wat me staat. Vinden jullie dit overdreven? Want je hoeft toch niet in elke winkel waar je past, je verplicht te voelen tot iets.

Groetjes

Franciska
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 751

K
7-7-2007
 Meld misbruik22-1-2007 15:44:41

Ik ben daar gaan passen, en ze waren totaal niet opdringerig hoor, echt niet. Van Tilley hadden ze wel niet zoveel, ik heb er maar 1 jurk van kunnen passen, dan ga je misschien beter naar de winkel van Kaat Tilley zelf?

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik22-1-2007 16:32:48

Tja, dat had ik ook al gedacht. Ik dacht dat ze meer hadden. Ik vond het opportuun omdat ik dan verschillende merken kon passen en in de winkel van Kaat Tilley enkel stukken van Kaat hé.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...