Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeautje cadeautje

  26-7-2014 20:47:30
Op 41 daagjes verwijderd van ons huwelijk hebben we gelukkig eindelijk de geschenkjes gevonden voor onze getuigen.
De geschenkjes voor de meisjes van de vrijgezelle-avond heb ik intussen ook gevonden.
Nu is het nog een ideetje vinden wanneer we deze best kunnen afgeven.
Hebben jullie hier ideetjes over?
Hoe hebben jullie dit aangepakt of zullen jullie dit aanpakken of zouden jullie dit aanpakken?
Alle ideetjes welkom :o)
Mercikes

Kim
5-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1509


leen
27-9-2014
 Meld misbruik26-7-2014 21:23:10

Dag Kim,

Wij gaan ergens na het voorgerecht of zo eerst onze ouders bedanken, dan getuigen en dan gaan we rond in de zaal bij de rest met een bedanking. We willen het niet doen bij het naar huis gaan omdat ik denk dat we er dan een paar zullen vergeten. Dus ouders krijgen een cadeautje, getuigen en dan al de rest.
Heb jij iets speciaal voorzien voor de personen van de vrijgezellendag?

Groetjes
Leen



Kim
5-9-2014
 Meld misbruik26-7-2014 21:30:08

Hallo Leen,

heel erg bedankt voor je reactie.
Ik heb zo echt geen ideetje wanneer af te geven.
Mijn getuigen dacht ik de avond voor of de ochtend van de trouw te doen.
Zij blijven bij mij slapen en dat lijkt me dan een leuk intiem moment om dat te doen.
De getuige van mijn bijna man ;o) ziet hij pas op de dag zelf.
Dus dan lijkt het me zowat bizar dat hij dit haar nog apart moet geven op een ander moment. Vandaar de twijfel.
En idd, dan zitten we nog met de extra bedankingen voor de personen van de vrijgezellendag.
Zij hebben er elk ook hun steentje voor bijgedragen (zowel financieel als qua tijd en organisatie). Ik vond het dan ook fijn om ook voor hen een kleine extra bedanking te voorzien.
De bedanking voor de andere gasten zullen we klaarzetten op een tafel zodat ieder deze kan nemen op het moment dat ze het feest verlaten. Hopelijk niet al te snel ;o)
Maar idd misschien leuk om het tussen het eten door te doen. Nog eventjes over nadenken... Weet het niet goed ;o)
Is alles zowat rond bij jullie voor het huwelijk? Ook voor jullie is het nu niet meer al te lang hé.
Groetjes
Kim



leen
27-9-2014
 Meld misbruik26-7-2014 21:50:36

Kim,

Ik heb enkel voor mijn beste vriendin iets extra voorzien omdat zij de vrijgezellen regelt samen met mijn getuige, voor de rest ga ik niet nog iets extra voorzien... Ik ga wel op voorhand koekjes verkopen om zo een steentje bij te dragen voor mijn vrijgezellenavond ;-)
We zijn zo goed met alles rond (denk ik) juist mijn menu's moet ik nog maken, mijn fotowand heb ik tweedehands gekocht en moet ik later nog ophalen en denk dat ik die wel es opnieuw ga aankleden, bedankjes nog maken maar heb wel alles al liggen. Voor de rest nog wat prutsen... En jullie?

Groetjes!



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik26-7-2014 22:11:39

Ik zou iedereen bedanken op het avondfeest (bijvoorbeeld voor het dessert), roep je de getuigen / vrijgezellenmeisjes / ouders ... telkens per 'groep' naar bijvoorbeeld de dansvloer. Hun pakje maken ze wel aan tafel open.
Ik denk het toch zo te doen...

Tenzij je het natuurlijk wilt geven wanneer anderen het niet zien



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik26-7-2014 23:01:21

Hey Kim, mag ik vragen wat jij geeft voor de dames uw vrijgezellendag....heb er zelf nog niet bij stilgestaan maar is misschien wel een leuk idee om te doen!



Kim
5-9-2014
 Meld misbruik28-7-2014 8:59:21

@Leen: Leuk idee van die koekjesverkoop. Had ik niet aan gedacht.
Zelf moeten wij ook vooral nog kleine dingen voor decoratie doen. Maar die kleine dingen vragen natuurlijk wel allemaal nog veel tijd ;-) Het komt wel goed :-)

@Jolien: Leuk ideetje!

@Cindy: bezorg je me je email-adres? Dan mail ik het je in privé even door.



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik28-7-2014 11:05:18

Oh dat zou tof zijn, dank u!!
cbroothaers@yahoo.com



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik29-7-2014 21:17:21

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de cadeautjes vanheckemieke1986@gmail.com ik denk dat wij ook de ouders enzo naar voor roepen zo heb ik het op andere trouwen ook gezien bij mijn nichtje. Geef je bruidsmeisjes ook een cadeautje??



Sarah
5-10-2014
 Meld misbruik6-8-2014 11:10:54

Dag Kim,

ik ben ook nieuwsgierig naar al je cadeautjes aangezien we zelf nog op zoek zijn..
Als je wil mag je me mailen naar sarah.withofs@live.be
Alvast bedankt.

Groetjes




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...