Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag 19/7

  25-7-2014 13:10:58
Dag iedereen,

Hier een verslagje van de prachtigste dag van mijn leven! Hij is van de eerste tot de laatste minuut perfect verlopen!

- Trouwjurk: Van Bruidsparadijs in Merksem. Ik heb daar echt mijn droomjurk gevonden. Ik weet dat daar heel veel negatieve commentaren op komen, maar uiteindelijk heb ik daar een goede ervaring gehad. Bij mijn tweede pas was mijn jurk nog niet helemaal in orde, maar ze hebben ervoor gezorgd dat hij perfect paste. Kleine tip: neem je kleed NOOIT mee voor je het nog gepast hebt na de laatste aanpassing. Tweede tip: Hester is een héle goede naaister!! Als je niet tevreden bent, vraag naar haar!
- Make-up en kapsel: door Chabelle in Ranst, ik had Laura. Mijn kapsel was op de dag nog mooier dan bij de proefsessie. Mijn make-up is echt perfect blijven zitten, om 4u 's ochtends kreeg ik nog complimenten hoe fris ik er uit zag :) (Niet van mijn gewoonte ;) ) Zeker aanrader! http://chabelle.be/

- Fotograaf: Jorick Michiels! Wij hebben aan het werk gezien op een trouw van goede vrienden van ons, en wisten meteen dat we hem wilden! Hij maakt echt prachtige foto's! Website: http://www.huwelijksfotograaf-jorickmichiels.be/ Hij heeft tonnen energie en brengt goede ideeën aan voor leuke foto's. Hij heeft ook veel geduld wanneer de bruid het te warm heeft ;-). Enkele foto's van ons kunnen jullie vinden via de link: https://www.dropbox.com/sh/u9um3l40lr1gncf/AAAFEYdkn7Fh...
(Dit heb ik gekopieerd via de website en ook enkele via Facebook) Dikke aanrader!!!

- Vervoer: Retro. We hebben daar een bus gehuurd en een ceremoniemeester (Eric Casteleyn). We hadden eerst een kleinere bus, maar die was de dag voordien door het warme weer in panne gevallen, en bij die bus kon je de ramen niet open doen. Ze hebben ons dan nog gebeld om te verwittigen dat ze niet anders konden dan met een grotere bus te komen (tegen dezelfde prijs). Wij waren uiteindelijk blij, want die kleine bus was veel te warm geweest! Perfecte service!

- Zaal: Hof ten Damme in Kallo. Echt de beste zaal ooit. Perfecte service, zalig eten, allemaal heel erg correct. Toen het tegen het einde van de receptie plots begon te onweren, hebben ze de mensen met paraplu's naar hun wagens begeleid. De DJ die aan de zaal vast hangt is Dominique Van Turnhout. Hij is echt super! Je merkt ook dat ze vast samenwerken, bij elke gang speelt hij speciale muziek. Wij zijn echt in de watten gelegd door het personeel. Tussen de pauze kregen we ijsdoekjes (echt welkom), en tijdens het dansfeest was er een vaste persoon aangeduid om ons te voorzien van drank (forfaitaire prijs, dus geen val ofzo :)). Echt dikke aanrader! Foto's kan je zien via de dropboxlink!

- Wij hebben ook een fotomuur geknutseld die te koop is, foto's zie dropbox. Geïnteresseerden mogen mij altijd contacteren!

Voila, nu ga ik verder genieten van mijn huwelijksreis ;-)

Groetjes,

Kim

Kim
19-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2616


Lies

 Meld misbruik25-7-2014 15:28:26

Dikke proficiat met je huwelijk, je zag er inderdaad geweldig uit!!
Geniet nog van de reis!



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik25-7-2014 19:24:11

Een dikke proficiat! Jullie fotomuur is geweldig!!!



Sanne
4-10-2014
 Meld misbruik25-7-2014 19:29:27

proficiat met jullie huwelijk! zijn erg mooie foto's

ik denk trouwens dat ik met jou man nog op school heb gezeten ;-)
veel genot van jullie huwelijksreis!



Kim
19-7-2014
 Meld misbruik26-7-2014 5:34:34

Bedankt iedereen!

@Sanne: op SMC Brasschaat dan? :) Hij is het voorlaatste jaar naar Schoten gekomen, waar ik hem heb leren kennen :)

Groetjes,

Kim



Sanne
4-10-2014
 Meld misbruik26-7-2014 13:09:31

He Kim, nee lagere school in mariaburg! Toevallig seg!
Veel plezier in het getrouwde leven! =)



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik28-7-2014 16:17:13

Eerst en vooral een hele dikke proficiat! :-)
Bij mij is de trouwdag nog wat verder weg maar ik ben op internet al eens beginnen kijken naar trouwjurken. Het bruidsparadijs in Merksem leek mij ook wel interessant. Maar nu ik dit hier lees heb ik toch een vraag: om welke reden zijn er veel mensen hier niet tevreden over?



Kim
19-7-2014
 Meld misbruik29-7-2014 11:45:38

Hey Sarah! Je kan hier op het trouwforum eens zoeken op bruidsparadijs, dan kan je er wat over lezen. In ieder geval ken ik niemand persoonlijk die ontevreden was. Een vriendin van mij heeft haar trouwkleed daar ook gekocht en stond er prachtig mee! Veel succes met de zoektocht!



Isabelle
14-6-2014
 Meld misbruik27-8-2014 13:06:43

Hof ten Damme is inderdaad de aller- allerbeste zaal ooit!! Ik ken echt geen enkele zaal die vergelijkbaar is en ben de mensen daar zoooo dankbaar omdat alles zo perfect was :) wij zijn dikke gelukzakken :)



Kim
19-7-2014
 Meld misbruik27-8-2014 16:09:26

Inderdaad Isabelle!! :-) En ook echt alleen nog maar super positieve reacties over gehoord!
Onze gasten waren er ook van onder de indruk!



Amber
4-6-2016
 Meld misbruik29-3-2015 20:06:26

Alvast nog super proficiat.
Ik wil iets vragen over je ervaring van Hof Ten Damme.
Mijn toekomst man en ik gaan volgende jaar trouwen, en we zitten volop bezig naar feestzaal.
Waarschijnlijk hebben we iets gevonden vanuit Hof Ten Damme, maar ik vraag af of is mogelijk voor 2 groep verdeling uitnodigen van Receptie/dansavond en ander groep Receptie/diner/dansavond.
Want we kunnen niet zo'n veel volk gemiddeld 200 uitnodigen op diner door budget beperkte kunnen betaalbaar



Kim
19-7-2014
 Meld misbruik31-3-2015 17:43:42

Hallo Amber,

Dit kan je best eens navragen bij Hof ten Damme zelf. Als je op hun website kijkt staat het telefoonnummer op. Zijn hele vriendelijke mensen :)



Amber
4-6-2016
 Meld misbruik2-4-2015 17:16:53

Ik heb wel afspreken op 16 April bij hof ten damme.
Eerlijk zeg dat ik kan zelf niet bellen reden is dat ik ben doof.

Mevrouw is nu op vakantie, dus kunnen we niet veel vragen aan mevrouw tot op 16 April. Nu moeten wij even geduld voor...
Hopelijk zijn er nog iemand ervaring over Hof Ten Damme


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info