Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto's huwelijk

  24-7-2014 12:29:34
Dag bruidjes,
Ondertussen staat de teller hier op + 27 dagen.
Bijna een maand getrouwd en het is fantastisch!
Ik ben niet goed in verslagjes dus hier reeds een paar foto's.
http://www.mijnalbum.nl/Album=CRWXLV3G

We wachten nog op de foto's van de fotograaf, hebben er nog maar 4 gekregen als voorsmaakje.
Graag wil ik wat mensen bedanken en aanraden aan andere bruidjes:
- huis van de mens voor onze prachtige ceremonie!
- Feestzalen Roxy in Nieuwkerken voor ons huwelijksdiner en feest
- Dj Guido de Lacher voor de muziek bij ons fantastisch feest
- Dorothy Vandemaele om er voor te zorgen dat ik een prachtige bruid was (haar en makeup)
- Fotograaf Cedric Alexandre om onze dag vast te leggen met foto's, hij was werkelijk overal foto's aan het nemen. Benieuwd naar het resultaat!
- Bruidsmode Youniek voor de prachtige droomjurk! Voelde me een echte prinses!

Melissa
27-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1752


Nel
13-9-2014
 Meld misbruik24-7-2014 13:03:57

Proficiat, je zag er prachtig uit! Heel mooie jurk!



Lies

 Meld misbruik24-7-2014 13:19:44

Proficiat, jullie zagen er stralend uit!



kaatje

 Meld misbruik24-7-2014 14:26:35

Kleedje is echt heel mooi! Viel het een beetje mee van prijs? Ben van plan om ook eens langs Youniek te gaan :)



inge
6-6-2015
 Meld misbruik24-7-2014 15:07:22

Was echt een super mooi kleed dat je aanhad :o



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik24-7-2014 16:49:31

Wauw jullie stralen en inderdaad mooi kleed...mijn komt ook van Youniek! Kan al niet wachten voor de eerste pas!!



Kae
21-6-2014
 Meld misbruik24-7-2014 18:27:46

Je "was" echt een prinses in een supermooi kleed... Prachtige foto op die brug trouwens. Lila in jouw bruidsboeket en de das van jouw ventje : schoon. dikke proficiat!



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik24-7-2014 19:36:51

Dank je iedereen! Lila was inderdaad de accentkleur bij onze bruiloft.
Kleed was prijs kwaliteit zeer goed, duurste kleed bij youniek is 899€ en dat was dus ooknde prijs van mijn jurk.



Karo
20-6-2015
 Meld misbruik24-7-2014 21:38:49

Hello, dikke proficiat! Je zag er inderdaad super uit! :) Ik heb dezelfde fotograaf, kan je me op de hoogte houden van de foto's, ben best wel benieuwd naar het resultaat :)
Die op de brug is idd supermooi!
Trekken ze ook leuke foto's, beetje speelser? vb met vrienden enzo?
Let me know :)



Cedric

 Meld misbruik28-7-2014 10:38:36

Hoi Melissa,

We zijn volop bezig aan het bewerken van jullie foto's, dus zoals reeds gezegdn, nog heel even geduld ;-)

Voor de duidelijkheid: de foto's die in Melissa's link staan zijn uiteraard allemaal heel leuk, maar het zijn echt wel de eerste 4 foto's die van ons zijn ;-)

Karo: ik laat Melissa uiteraard zelf een oordeel vellen, maar we nemen zeker niet enkel geposeerde foto's.
Op deze link kan je dit onder andere zien: http://cedricalexandre.com/magali-olivier/

Melissa: ik hou je op de hoogte en alvast bedankt om ons tussen de "aanraders" te zetten ;-)

Groetjes!



Alexandra
2-7-2016
 Meld misbruik3-8-2014 11:42:11

Dikke proficiat! Wat een prachtige foto's!
Ik zie dat je ceremonie ook geleid werd door huis van de mens.
Kan je daar wat meer over vertellen? Was er veel ruimte voor persoonlijke inbreng enz..?
Groetjes!









Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik12-8-2014 16:59:10

@ Alexandra: dank je! Ja inderdaad wij hebben onze ceremonie samen met het huis van de mens gedaan. De ceremonie wordt samengesteld in 3 gesprekken met je consulente. Na het eerste gesprek dien je een vragenlijst in te vullen over jullie. Hoe meer persoonlijke inbreng hoe liever ze het hebben. Zeker de moeite!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...